arnebjarne Posted January 27, 2011 Author Share Posted January 27, 2011 Da er endelig motoren ferdig overhalt.da bærer det til gausdal i morra.og få henta ned motoren:)så da vet jeg og jeg har og gjøre frammover.. 1987 ford sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M-Power Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Heisan, kom over en liten filmsnutt av den Sierran din på youtube: Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnebjarne Posted January 28, 2011 Author Share Posted January 28, 2011 Heisan, kom over en liten filmsnutt av den Sierran din på youtube: er ikke det der ruud racing sin bil tro? 1987 ford sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 er ikke det der ruud racing sin bil tro? Ruud ja, får gåsehud vær gang jeg ser film av den bilen jeg Jammen grom din også! Har du noen bilder av den nå? Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnebjarne Posted January 28, 2011 Author Share Posted January 28, 2011 (edited) Har ikke så mye bilder av den enda.da den står i deler i verkstedet..håper på og ha den på¨veien om ca 14 dager. Her er en liten filsnutt av bilen min http://www.youtube.com/watch?v=biW2nLV-u34 Edited January 28, 2011 by arnebjarne 1987 ford sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M-Power Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Åja så det var ikke din altså?Var jo kliss lik hvertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts