nodland Posted November 8, 2010 Posted November 8, 2010 (edited) Ønsker som sagt å kjøpe bolter(til råder)+ en råde til sierra coworth Ønsker også et sett rådelager:) Håper noen kan hjelpe meg raskt:) MVH Ruben Nodland Edited November 9, 2010 by nodland
Ford ragger Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Råde delene er vel tilpasset til hverandre så tror du får kjøpe deg en komplett råde.Har en orginal råde liggende som jeg kan selge. Har sikkert orginale bolter også vis jeg leter litt. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link
nodland Posted November 9, 2010 Author Posted November 9, 2010 Råde delene er vel tilpasset til hverandre så tror du får kjøpe deg en komplett råde.Har en orginal råde liggende som jeg kan selge. Har sikkert orginale bolter også vis jeg leter litt. Ja er meget inntresant hva skal du ha for en komplett råde og 8 bolter?
D.Toft Posted November 16, 2010 Posted November 16, 2010 Retningslinjer på annonseforuma: Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.
Recommended Posts