Maarius Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 (edited) Ønsker å få tak i en relativt billig Sierra combi, helst med V6 2.8/2.9 Om det feiler den noe og trenger noe arbeid, ta gjerne kontakt, trenger ikke å være noen strøken bil!Rust er jeg heller ikke redd for.5 eller 3 dørs! ... sedan er jeg ikke så interessert i.Skilt eller ikke, helst skilt, men hvis ikke så ordner det seg også Send meg gjerne en PM eller en mail mariushongslo@hotmail.com om noen har noe for salg 97524917 Edited November 4, 2010 by Maarius
Zykotec Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Har en 85 modell 5-dørs ghia med lite rust og 2,8 gasser og autolat. Kan mildt sagt kalles prosjekt, da den trenger en full mekanisk overgang, men er original v6 bil hvertfall. http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/59930-1985-ford-sierra-28-ghia-automat/ '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!
Maarius Posted November 5, 2010 Author Posted November 5, 2010 Fælt mye arbeid med den der Zykotec... så jeg har mine tvil om at jeg er interessert.. men takker for tilbudet Jeg kan jo få kjøpe tilbake GL'n ? hehe
Zykotec Posted November 5, 2010 Posted November 5, 2010 Fælt mye arbeid med den der Zykotec... så jeg har mine tvil om at jeg er interessert.. men takker for tilbudet Jeg kan jo få kjøpe tilbake GL'n ? hehe Tenkte å beholde GL'n til jeg dør Men forstår godt at arbeidsmengden ser litt skremmende ut ja '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!
Zykotec Posted November 21, 2010 Posted November 21, 2010 Heldiggris Har hatt to og det er absolutt god-skute. Om den ikke har rusta istykker (begge mine gjorde det ) '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!
Maarius Posted November 22, 2010 Author Posted November 22, 2010 Heldiggris Har hatt to og det er absolutt god-skute. Om den ikke har rusta istykker (begge mine gjorde det ) Er sikkert mye rust på den her og skal du se!Er på vei til meg nå, får'n i kveld
Maarius Posted November 22, 2010 Author Posted November 22, 2010 Da har jeg fått meg en XR4i, så da kan vel tråden stenges
Recommended Posts