Slåstad RS Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 (edited) Da jeg har solgt 2,3 prosjektet, vurderes denne solgt.Ferdigloddet ,nå satt opp for 2,9 V6, men kan lett endres til Edis eller hva du vil ha.Dette er den typen med org.Fordkontakt. Har også en Edis4 modul med ledninger , som kan medfølge. http://www.diyautotune.com/catalog/diypnp-ford-60-pin-eeciv-unassembled-kit-p-421.html 3000,- / bud. Kjetil SjøenSlåstadHedmarkTlf: 91134867 Edited November 12, 2010 by Slåstad RS Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kai-f250 Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 mye stress og lage dette til på YB cosworth? 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Vist du ikke har t25 motor, så ja. Passer ikke rett over på weber-marelli innsprøytning. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
kai-f250 Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Vist du ikke har t25 motor, så ja. Passer ikke rett over på weber-marelli innsprøytning. skal ikke søpple til tråden din men : er vanlig 2wd motor.. hva må gjøres da? 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Du kan godt spørre i min tråd, eller i MS tråden i teknisk forumet, så slipper vi søple til tråden her Men for å ta det rask, vist du skal bruke orginal veivtrigger, og fasesensor i fordeler, så må signal fra begge disse brukes. Dette krever en modifisert MS2, eller MS3X som allerede har muligheta for å kople til fasesensor. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
KNAa Racing Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 jeg har T25,hvordan er det å montere på denne?brukes orginale sensorersend meg pm da:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slåstad RS Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 (edited) jeg har T25,hvordan er det å montere på denne?brukes orginale sensorersend meg pm da:) På t 25 , er det edis , og den går fint å kjøre med denne ja.Bruker alle de originale sensorer , og passer rett i originale kontakta.T25'n har 36-1 remhjul , så til disse er det plankekjøring med oppsett av MS. Tar du deg en tur til Volden , da han har satt opp rulla , mapper han denne for deg. Da beholder du originalt utseende i motorrommet også.Eneste ekstra som trengs er en BB lambda. Edited November 9, 2010 by Slåstad RS Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slåstad RS Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 Selges for 3000,- inkl.frakt og edis 4 modul ved rask avg. Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts