Guest ulf666 Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 (edited) Er det noen som kan hjelpe meg???Har en 94 mod med 2L dohc som ikke tenner, det kommer ikke gnist på plugger.Har målt at det kommer strøm frem til coilen, har byttet coil men ingen forandring.Prøvde å ringe lokalt ford verksted men denne bilen var for gammel for de.Er det noen der ute som har noen gode råd. Edited October 29, 2010 by ulf666 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Sjekk veiv sensor, den har en tildens å bli full av olje i kontakten. sjekk også motor ledningsnett kontakter Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 hvis den var for gammel for verkstedet så er det dårlig kunde service. på ford her i byen fikk jeg beskjed om at de kunne være behjelpelig med både deler og skruing på min scorpio 93 mod med samme motor. sjekket fordeler? Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ulf666 Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 (edited) Bilen starta med ny tenningsmodul men ville ikke starte etter å ha stått noen timer. Prøvde å taue den igang og etter 200 meter så starta den, går bra når den går men etter å stå i noen timer har jeg det samme problem........................ Edited October 29, 2010 by ulf666 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ulf666 Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Bilen starta med ny tenningsmodul men ville ikke starte etter å ha stått noen timer. Prøvde å taue den igang og etter 200 meter så starta den, går bra når den går men etter å stå i noen timer har jeg det samme problem........................ Hvordan får man målt veivsensoren for å finne ut om den virker????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ulf666 Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 bytta veivsensor og nå har den fungert fint etter det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts