Sonnir Posted September 2, 2012 Author Share Posted September 2, 2012 Skal ha meg Mercedes w210 stv Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Begynner å bli billige de nå. Mye bil for penga. Ser kule ut når de er skam senka.. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Bytte i Vectra? Du bor jo midt i opel land. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellcorp Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 hehe, også kan du få noen triks og tips av valdres omegaen Bruker du bilen daglig ? eller er det dama ?,mener jeg så den på raufoss vgs for ei lita stund siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted September 14, 2012 Author Share Posted September 14, 2012 hmm. tror ikke det. Er i daglig bruk. dama brukte den når vi bodde på Kapp Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted October 11, 2012 Author Share Posted October 11, 2012 Da var den solgt Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts