Sonnir Posted June 19, 2011 Author Share Posted June 19, 2011 Hærlig:) ja, den er ikke lav nok framme Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted June 23, 2011 Author Share Posted June 23, 2011 Da har jeg handlet lux baklykter av forddigger:) skal matte de ned med 1200 papir også lakkere et lag med klarlakk bilde kommer! Det blir arrangert treff i helgen, Valdres motorfestival se på treff og arrangement på denne siden for info:) hadde vært kult om Ford folk også kunne tatt turen Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 Da er det en stund siden sist. Hatt en travel sommer med bilcross skuring og diverse. lite tid med data og photobucket Skal se om jeg får lagt ut bilder av bilen i løpet av dagen Ble stoppet av statens vegvesen forrige uke... Fikk mangellapp på sotaruter fremme og xenonlys i nær og fjern Var på biltema i dag og handlet Gold pærer Tror kanskje det blir kult Har også kjøpt meg en vinterbil som jeg skal rase med i vinter Volvo 240 90 mod sedan bilder kommer av den også! Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Uff da. Må du rive av att sotinga da? Trodde ikke de kunne si noe på xenon i fjern lysene. Rart de ikke brydde seg med tåke lyktene dine. Xenon der også vel. Du er den første jeg veit om som har fatt mangel lapp for den sotinga. En kompis jeg la samme toning hos for ett par måneder siden ble stoppet i teknisk, men han fikk kjøre videre. Når skal bilen vises? Såg du fortsatt hadde toning i går. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceguy Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 (edited) Da er det en stund siden sist. Hatt en travel sommer med bilcross skuring og diverse. lite tid med data og photobucket Skal se om jeg får lagt ut bilder av bilen i løpet av dagen Ble stoppet av statens vegvesen forrige uke... Fikk mangellapp på sotaruter fremme og xenonlys i nær og fjern Var på biltema i dag og handlet Gold pærer Tror kanskje det blir kult Har også kjøpt meg en vinterbil som jeg skal rase med i vinter Volvo 240 90 mod sedan bilder kommer av den også!Er standard dustetilsynet det... de gnir seg i fingra når de ser en veldig ombygget å pen bil som de "bare" måååå vinke inn til kontroll. Så er det fram med mangellapp-blokka å krysse av i vildens sky for å få kjøretøyet tilbake til "levert fra butikk" standard De ser ikke fakta som:Solfilm øker passasjerenes sikkerhet ved sidekolisjon da filmen faktisk holder glasset sammen istedenfor å gi glass skader ved en eventuell side kolisjonxenonlys øker sikten ved kjøring i mørket å da særlig i regn å på våte veier, da "eter" den våte veien opp lys fra konvensjonelle halogen pærer. Når det er sagt så kreves det jo at xenonlys er koblet opp mot ulike nivå sensorer på forstillingen for å sørge for at lyset hele tiden er rett og ikke blender, så om du ikke har dette på din bil så støtter jeg faktisk avgjørelsen som dustetilsynet har gjort ved å gi deg mangel på dette. De er en forbannade gjeng med paragraf-ryttere alle sammen... piss meg i øret sier jeg bare Edited August 16, 2011 by viceguy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted August 16, 2011 Author Share Posted August 16, 2011 Ja, enig :)mine lys var juster etter apperat på skolen så de blenda ikke menmen. har nå byttet til Biltemas gold pærer bilder kommer! I sommer var jeg og en kammerat ute og photoshoota litt Luxlykter:Nye til venstre og gamle sota til høgre Uff, møkkete bil Den nye bilcrossbilen min Fikk ventilras på den sist løp jeg kjørte på Gol Vinterbilen Lakkerte den på torsdag med bengalakk ble utrolig bra egentlig Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted August 16, 2011 Author Share Posted August 16, 2011 Biltema GOLD halogenSer mest ut som vanlig halogen, men er mye gulere in live! Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcen Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 har blitt utrolig pen denne bilen din Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 Takk men i gårkveld begynte sikringen til instrumentbelysningen å ryke. noen som vet hva som kan være galt? Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted August 28, 2011 Author Share Posted August 28, 2011 dårlig med tilbakemeldinger her Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellcorp Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Neida bilen ser bra ut den. til og med i real life. møter deg som regel på raufoss vær dag heha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted September 7, 2011 Author Share Posted September 7, 2011 Neida bilen ser bra ut den. til og med i real life. møter deg som regel på raufoss vær dag hehaHehe, bra det da kjører du mk3? Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted September 8, 2011 Author Share Posted September 8, 2011 Da har jeg byttet begge siderutene foran og er klar til å vise bilen på biltilsynet i morgen Her er noen bilder av prosessen Litt forskjellog slik ble det Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Uff, kjedelig det der, men går utifra att du skal ha inn att de tonede rutene ganske så raskt. Om du ønsker er det jo mulig å legge på hakke lysere film, altså tone 50 i front, så blir det litt forskjell. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted September 8, 2011 Author Share Posted September 8, 2011 Jepp. er kjedelig, men har ikke hatt på dørtrekka en gang så de tonende rutene blir sett inn over helgen 30 min arbeid så var ganske lett må jeg si Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellcorp Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 stemmer det sonnir. kjører svart mk3 stv ; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 stemmer det sonnir. kjører svart mk3 stv ; )Med utrolig kule engle øyne... Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellcorp Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 hehe. bra du liker dem kimsa blir bedre når sprederene er på plass. : ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted September 19, 2011 Author Share Posted September 19, 2011 Har du bilder av bilen? Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellcorp Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 ligger i tråden det ingen update å komme med da ? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 Du som har så digert hus nå Sondre. Du kan invitere til Mondeo samling på Kapp en kveld i nærmeste fremtid. Så kan vi steike noen pizzaer, se litt film og prate litt tull. Begynner å bli ett stor Mondeo miljø i oppland nå. Det er kult. Vi bør prøve å samles. Kan ikke du ha det kan vi være hos meg, men innbiller meg att du har bedre plass. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellcorp Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 hehe. det hadde jo vært kannon artig. begynner å bli mange på raufoss med mondeo også hehea Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 hehe. det hadde jo vært kannon artig. begynner å bli mange på raufoss med mondeo også heheaDet jeg synes er mest morsomt er att det er jeg som har sota omtrent alle sammen. Hehe Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted September 20, 2011 Author Share Posted September 20, 2011 (edited) Hehe, se herja vært kult å møtes en dag ja har ikke så digert hus, men kan jo ta en cruisingkveld Vært kult å laget et Gjøvik treff Edited September 20, 2011 by Sonnir Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonnir Posted September 22, 2011 Author Share Posted September 22, 2011 Syns mondeone ligger så lavt i pris. hvor mye kan jeg få igjen for bilen min ved evnt salg? Har ikke tenkt å selge asså Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITIONSkoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)Volvo 240 - Bilcrossbil Mitt ProsjektMin salgstråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts