Aalsen Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 (edited) Hei!Jeg den glade førstegangseier av en Focus Trend stv 2005 modell som jeg hentet i dag! Herlig bil! Men så har jeg et par spørsmål Får man kun åpnet bakluka ved å trykke på knappen på nøkkelen? Og hvordan får man åpnet tanklokket? Setter pris på alle svar Mvh Aalsen Edited October 8, 2010 by Aalsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Det er en bryter i baklukehåndtaket, men det er ikke helt uvanlig at den ikke virker.. Tanklokket er bare å vippe opp når bilen er opplåst. Styres via sentrallåsen Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aalsen Posted October 10, 2010 Author Share Posted October 10, 2010 Aha. Da er et bare å få det fiksa på garantien! Tanklokket åpnes og lukkes med sentralen ja. Jeg er ikke vant til detta, hehe Gikk fra Volvo 1979 til Ford 2005! Litt forskjell på utviklingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts