KimM Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Hei fikk du de på? Bilder?? Nei fikk ikke montert.. Dekslene var lakkert i feil farge Venter på ny time.
bordobijeli Posted November 27, 2010 Author Posted November 27, 2010 OMG, skal si deg en ting Panter Black er bra å ha . Ford har alt på lager
KimM Posted December 10, 2010 Posted December 10, 2010 Er de på nå? Ja nå er de på plass. Stilige lys men noe svakt. Men går jo som parklys så. Får ikke til å legge ut bilder
bordobijeli Posted December 18, 2010 Author Posted December 18, 2010 Ja, de er litt svake om dagen. Holder ikke som kjørelys, han som monterte de hos meg prøve å stille de inn litt sterkere. Det gikk ikke
bordobijeli Posted February 15, 2011 Author Posted February 15, 2011 Mine LED DRL er nå montert. WOW Kjempe De var litt annerledes enn mine
victor Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 (edited) Da fungerer mine LED DRL som de skal og det måtte jeg finne ut av uten hjelp fra Ford . Full styrke uten nærlys og park når bilen er startet og bryter står i pos 0. Dimmes når bryteren vris til park eller nærlys. Bryter i pos 0. (bilen er startet) Bryter i pos park. bryter i pos nærlys. Tusen takk for tilbakemelding bordobijeli. Jeg er selv meget fornøyd med disse. Dine fra MS Design er også flotte. Det er bare forskjellig design, men gir ganske likt lysbilde. Edited March 4, 2011 by victor Victor
kugadriver Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 noen som kan tipse om steder å kjøpe disse DRL lysene til kuga. Har søkt litt rundt og kommet til diverse utenlandske sider da med diverse betalingsløsninger.. Noen i Norge ?
larss Posted June 22, 2012 Posted June 22, 2012 Jeg har også montert led lys (MSDESIGN) ,men de får ikke på ford til at de lyser når bryteren er i pos.0Bare på 2012 mod?Noen som kan hjelpe meg her på forumet.
bordobijeli Posted July 4, 2012 Author Posted July 4, 2012 No problemo Ser at du har på bildet nr 3 de små lyktene på. De har koblet de fra hos meg.Da fungerer mine LED DRL som de skal og det måtte jeg finne ut av uten hjelp fra Ford . Full styrke uten nærlys og park når bilen er startet og bryter står i pos 0. Dimmes når bryteren vris til park eller nærlys. Bryter i pos 0. (bilen er startet) Bryter i pos park. bryter i pos nærlys. Tusen takk for tilbakemelding bordobijeli. Jeg er selv meget fornøyd med disse. Dine fra MS Design er også flotte. Det er bare forskjellig design, men gir ganske likt lysbilde. Hos meg lyser de i pos.0. Begge lyser i pos. 2 eller vanlig lys. 2010 modell. Jeg har også montert led lys (MSDESIGN) ,men de får ikke på ford til at de lyser når bryteren er i pos.0Bare på 2012 mod?Noen som kan hjelpe meg her på forumet.
victor Posted July 6, 2012 Posted July 6, 2012 (edited) No problemo Ser at du har på bildet nr 3 de små lyktene på. De har koblet de fra hos meg. Ja, det diskuteres hva som er riktig. Dersom orginale parklys forran kobles fra er problemt at dersom du ikke har bilen startet mangler du parklys. I allefall slik jeg har koblet dette. Edited July 6, 2012 by victor Victor
bordobijeli Posted October 2, 2013 Author Posted October 2, 2013 Hei Nå skal disse på en 2013 Kuga http://www.ebay.com/itm/LED-REPLACE-Daytime-Running-Lights-DRL-fit-for-Ford-Escape-Kuga-2013-2012-/181185018249?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a2f77f989&vxp=mtr Håper du funker greit. Kommer med bilder
TMJ Posted March 6, 2014 Posted March 6, 2014 Da fungerer mine LED DRL som de skal og det måtte jeg finne ut av uten hjelp fra Ford .Full styrke uten nærlys og park når bilen er startet og bryter står i pos 0. Dimmes når bryteren vris til park eller nærlys. Bryter i pos 0. (bilen er startet) Bryter i pos park. bryter i pos nærlys. Tusen takk for tilbakemelding bordobijeli. Jeg er selv meget fornøyd med disse. Dine fra MS Design er også flotte. Det er bare forskjellig design, men gir ganske likt lysbilde.Hvor får en kjøpt desse?? ser bra ut
grcossie Posted March 6, 2014 Posted March 6, 2014 Hvor får en kjøpt desse?? ser bra utMs-design sine, får du kjøpt hos Ford, ser litt annerledes ut enn disse, og er sorte når de er avslått, har slike selv
fordfreek Posted March 6, 2014 Posted March 6, 2014 Venter spent på Ms-Design i posten til min ... Noen som vet om de er vanskelige og montere?
grcossie Posted March 6, 2014 Posted March 6, 2014 Venter spent på Ms-Design i posten til min ... Noen som vet om de er vanskelige og montere?De er enkle å montere, følger med anvisning 1
fordfreek Posted March 11, 2014 Posted March 11, 2014 Gleder meg som en unge, de ble sendt fra Bodø den 05 og i dag er pakken kommet helt til Oslo. Tiden går for sent når man gleder seg til noe :-)
papercut Posted February 13, 2017 Posted February 13, 2017 Hei er ny eier av en Ford Kuga 2010 mod. Har tenkt å montere LED lys. Spørsmålet er om det er lagt opp ledningsnett på 2010 mod? Evt hvor "lett eller vanskelig er det ¨å få til? Mvh PapercutHer kommer bilder Beklager store bilder
Recommended Posts