WingDude Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Skal ha morette lamper, og std cosworth-fanger på stasjonsvogna. Tenkte å lakke alt i samme farge, Magenta Red, inklusiv husa rundt lyktene. Men det var helt til jeg fant dette bildet på realcar. Noen som har noe forslag eller formening om noen tilsvarende farge-kobinasjon vil bli pent ? Så jo ganske pent ut det der.blir kanskje vel mye magenta hvis jeg gjør som jeg hadde tenkt.
Cossi2wd Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Syns ikke du burde ha sorte hus rundt lyktene... Da ville jeg heller gått for samme farge som bilen..... Kanskje disse bildene vil hjelpe deg på vei. ( er sedan, men magenta red i hvertfall) www.frodeholte.com
WingDude Posted March 28, 2005 Author Posted March 28, 2005 Hmm, så jo ikke gæærnt ut det der heller nei, blir nok lakkert da, men når vi er inne på det, hva med rammene rundt tåkelyktene i fangern, lakke de og magenta ?
WingDude Posted March 28, 2005 Author Posted March 28, 2005 Hva om jeg lakka det rundt lyktene, rundt tåkelysa, panser-rillene og grillen i en annen farge, ikke svart alså ?Gult kanskje ?
Guest Lindland Racing Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Hvor får du tak i disse morette-lyktene ?Og pris ?
Cossi2wd Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Hva om jeg lakka det rundt lyktene, rundt tåkelysa, panser-rillene og grillen i en annen farge, ikke svart alså ?Gult kanskje ? Etter min mening så ville jeg ha gått for Magenta red rundt lyktene og rillene, men blankt rundt grøftelysene !!! www.frodeholte.com
Guest Kristian Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Etter min mening så ville jeg ha gått for Magenta red rundt lyktene og rillene, men blankt rundt grøftelysene !!! Enten så lakka ringene rundt "srederne" sort blankt, iomed det går igjen sort i grillen, og sørhandtakene (hvis ikke dem skal lakkes å da?). Tror ikke det ville blitt så galt jeg da...
WingDude Posted March 28, 2005 Author Posted March 28, 2005 Hvor får du tak i disse morette-lyktene ?Og pris ? PJ Motorsport, ca 250 pund + frakt og ca 10% norsk moms
Guest thorbis Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 hvorfor ikke sølv lakk, som rundt tåkelyktene?? d hakke jg sett før hvertfall, kan bli råttmvhthorbis
Cossi2wd Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Blir jo alt for rånete.... Ville hatt en helhetsform på den jeg.... Typisk en rånete 18 åring som kommer kjørende med riller teipet på panseret og blanke hus rundt lyktene for å få oppmerksomhet liker jeg ikke... Men d er min mening =) www.frodeholte.com
triggerhappy Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Hva om jeg lakka det rundt lyktene, rundt tåkelysa, panser-rillene og grillen i en annen farge, ikke svart alså ?Gult kanskje ?Haha NÅ kødder du?! Jeg tror iallefall det blir penest å ha alt magenta, unntatt rammene rundt tåkelysa, som må vær sort eller sølv. -x 1988 Ford Sierra Cosworth
WingDude Posted March 28, 2005 Author Posted March 28, 2005 Hehe, beste forslaget fra Kristian så langt: jeg tror at det kunne blitt pent med magenta rød bil, med riller og fanger, lamper og slikt i samma farge..samt dørhåndtak så lakker du ringa rundt spredere, og det sorte på speil, samt den lista over nøkkelhullet på bakluka i sort blankt, med glatt overflate (krever litt grundarbeid, men mulig) å listverket må jo nesten være sort topp detta med pene litt polerte felger, og en anelse toning på rutene... ville vel kansje også forska litt med soting av baklamper! ikke hel mørk, men knekkt litt av med sort...
Cossi2wd Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 jeg synest dette er finere enn dette www.frodeholte.com
Guest tstuning Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Hvor får du tak i disse morette-lyktene ?Og pris ?Snik reklame,,, jippi [Tstuning.com Dobble lykter til ford.
frode Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 tjanei.. dette ble vanskelig, men jeg tror jeg ville hatt lyktene og grillen magenta. og dekslene rundt tåkelysene sølv. som Cossi2wd sa først. '95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)
Syvers Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Magenta av alle ting! gubbefargen der på en stv gjør seg nok
Count Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Hva om jeg lakka det rundt lyktene, rundt tåkelysa, panser-rillene og grillen i en annen farge, ikke svart alså ?Gult kanskje ? Gult?! Hehe, nei og nei.... Men om du hadde grill, lykter, rundt tåkelys og panserriller i svart hadde det blitt veldig frekt. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Syvers Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Ta en knall rosa farge med lilla perlemor! 18 toms kromme felger og hvite baklamper
ford-racing Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 hmm.. laker panser-rillenne ,grill ,i magenta og sølv rundt sprederenne..magenta lakken er vell egentlig litt mørk den,, fått tak i sota baklykter og blinkers fundt om (forran også) og ha lyktenne forran sorte .. troe det ikke hadde blitt så dumt.. "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
RS|Stian Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Her er hva jeg ville gjort: - Lakkert husa til Morette-lyktene i Magenta red- Lakkert rillene i panseret i Magenta red- La dekslene rundt sprederne være som de er, sølv/grå.- Fjernet Ford-merket i grillen og satt inn et sølv/grått gitter- Hvite blinkers foran og på sidene. FordClubNorway.no
frode Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 eller gjøre slik som den oransje sedanen med evo-fronten:- Svarte morette-lykter.- Svarte blinlys foran (slik at de går i ett med morettelyktene).- Hvite blinkers på forskjermene.- Sotede baklykter.- Og la resten av bilen være magenta. Var kanskje det ford-racing mente også? '95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)
ford-racing Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 jepp noe slik jeg mente ja.. troe det kunne blikk litt tøft jeg.. "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
hugoh Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Hva om jeg lakka det rundt lyktene, rundt tåkelysa, panser-rillene og grillen i en annen farge, ikke svart alså ?Gult kanskje ? Hvorfor ikke ta deg en tur til en lakkerer og se litt på fargekart??Eller om du kjenner han godt prøvemixe en annen rødfarge utfra magneta som base. Rett og slett magneta med en litt anna toning, mer av den ene en den andre fargen ect.under blanding slik at fargene kan se til dels like ut men i lysbrytning eller ved nærmere ettersyn så ser man en fin glatt overgang inn i en annen stilig farge med samme basefarge. Tror det kunne være rått ikke mange som gjør det lenger i dag Mvh. Hugo H. Ford sierra 2.0l (Type Ludo.) Ford sierra 1.6l (Type vinterbil racing putt putt !solgt!) Ford sierra P-100 (kommer til meg snart delvis kanselert dessverre) Ford sierra sedan doch 1990 mod (solgt)
Anders Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Ka med!!! Hvite morette-lykter, hvit grill og hvitt rundt grøftingsene. tror hvit er pent til den fargen.. Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Slideways Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Hva med sølv bil og svarte hus sånn som gamlebilen til Ruud f.eks?
Recommended Posts