sierra andy Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 driver å fikkser opp bilen minn ( sierra sedan 89 mod 2,9) har kommet til den elektriske delen nå, har fått fikksa litt div lys nå men får ikke lys i speedometer å div i dasjbord, har sjekka att alle pærene er i orden, har også sett direkte strøm på speedometere å da lyste det, men nå jeg setter i kabelen til speedometere å vrir på tenninga å slår på lysbryteren så kommer det ikke lys i det er litt vanskelig å fylle ledningene for de går inn i et stort ledningsnett og forsvinner det er sikkert ikke noe stor feil, kansje bare en bagatell. men noen som har noe forslag om hva det kan være å hvordan jeg kan prøve å få fikksa det? samme feilen er det med kjørelysa bak har skrapa bort ir på platen som pærene står i på baklykktene også. Av lys bak på bilen så er det ryggelys, tåkelys, blinklys, bremselys som er i orden, men ikke kjøre lysa å skiltlys, skiltlysa kommer vell på i samen med kjørelysa så er vell samme feilen der, er ikke så god på det elektriske i bilen så håper noen har noen tips eller forslag til meg
D.Toft Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 sikringer er i orden?har du dimmebryter til instrument belysning? for om den ikke er der, så får du ikke lys.
sierra andy Posted September 21, 2010 Author Posted September 21, 2010 har sjekka att alle sikringene er i orden, ja har dimmebryter
dohcen Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 samme feilen på min gamle sierra..byttet dimmebryteren så funka det igjen Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
sierra andy Posted September 22, 2010 Author Posted September 22, 2010 samme feilen på min gamle sierra..byttet dimmebryteren så funka det igjen har prøvd 3 dimmebrytere nå
Recommended Posts