PushDown Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Hei. Noen som har grunninstillingene på bensin å tomgang liggenes? Sliter med at bilen går på 3 sylindre over til 4 når den for turbotrykk. Går også på 4 sylindre også ved høy tomgang. Virker som den også for altfor mye bensin. Er gnist på alle pluggene å den soter veldig fort igjen. Er også målt kompresjonen å den ene sylindren var litt lav. Var vel på 6kg på den laveste å 8.9kg på det høyeste. Turboen er også sliten å bruker olje men det skal vel ikke ha noe å si? Bytta - Fordelerlokk/rotor- Bensinregulator- plugger/ledninger- tempføler- Dyser med rør Escort Mk5 rstSierra sedan 2,9iAudi A4 b6 1.8T
bard Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Er også målt kompresjonen å den ene sylindren var litt lav. Var vel på 6kg på den laveste å 8.9kg på det høyeste.Litt lav? I følge bruksanvisningen til måleren min er differansen alt for stor.Jeg tror du bør finne ut av dette først. Hvis det er en ventil som lekker kommer du aldri noen vei med å justere bensin og tenning. Du risikerer bare å justere deg helt bort. Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma '11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N Originaldeler, remixed.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now