Ron Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Hei. Ønsker å kjøpe eksoskam til 2WD Cosworth topp, helst så fort som mulig! Mobil nr 90 96 06 98 eller PM mvh Ronny Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Du vet du kan bruke 4wd hvis du ikke får tak i? Bare å få dreid deg en 5mm spacer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Du vet du kan bruke 4wd hvis du ikke får tak i? Bare å få dreid deg en 5mm spacer hei jeg har 4x4 kam hvis det er av interesse:) Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 takk takk, har nå kjøpt en kam, så tråden kan stenges. -Ronny- Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts