Kjellsen 2.0L Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 (edited) Jeg selger deler ifra cosworth/Sierra 2L 2wd sedan. KJØPER BETALER FRAKT.Cosworth: Anders Holst KjellsenVestfold, Sandefjord92024492andershk741@hotmail.com Edited September 29, 2010 by speedangel Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjonFord sierra 2L 86 coupe = X =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellsen 2.0L Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 bump:) Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjonFord sierra 2L 86 coupe = X =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 DE polyrace foringene så interesang ut, og i grunn 28mm staget også Mye vil du ha totalt for å pakke det inn å sende nordover? - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellsen 2.0L Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 DE polyrace foringene så interesang ut, og i grunn 28mm staget også Mye vil du ha totalt for å pakke det inn å sende nordover? 1000 + frakt. Jeg skal sjekke hva posten tar for de tingene:) Hvor i Nord er dette da? Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjonFord sierra 2L 86 coupe = X =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 1000 + frakt. Jeg skal sjekke hva posten tar for de tingene:) Hvor i Nord er dette da? Du skal ha 800 for staget, 150 for foringene, å forlanger 1000 + frakt?? Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Faktisk 50,- ekstra samla Fauske, sånn ca blir det. Var i grunn pris med frakt jeg lurte på ja Pga formen på staget må det vel bli egenembalert, og da gjennstår det vekta på hærligheta. Om det blir over eller under 10 kg. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellsen 2.0L Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Faktisk 50,- ekstra samla Fauske, sånn ca blir det. Var i grunn pris med frakt jeg lurte på ja Pga formen på staget må det vel bli egenembalert, og da gjennstår det vekta på hærligheta. Om det blir over eller under 10 kg. Sorry! 950 med frakt, jeg tenkte ikke over det gitt. hehe Jeg så det vil koste 219 kr + 92 kroner om det kom under spesialgods. Jeg skal pakke det ned også ta det med på posten for å se hva de vil si. Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjonFord sierra 2L 86 coupe = X =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
DochTurbo2.0 Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 hei jeg trenger eksos og innsug ventiler til en 2wdr topp.. har du noe sånt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellsen 2.0L Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 hei jeg trenger eksos og innsug ventiler til en 2wdr topp.. har du noe sånt? hei:) jeg selger bare det som jeg har skrevet i første post desverre. Lykke til med letingen Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjonFord sierra 2L 86 coupe = X =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellsen 2.0L Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 Da har stabstaget og foringene blitt solgt. Det som står igjen er det som selges. Ingen som trenger en styresnekke av servo med kortstyring?=) Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjonFord sierra 2L 86 coupe = X =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
DochTurbo2.0 Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Da har stabstaget og foringene blitt solgt. Det som står igjen er det som selges. Ingen som trenger en styresnekke av servo med kortstyring?=)halla.. er hypp på styrestaget:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellsen 2.0L Posted September 20, 2010 Author Share Posted September 20, 2010 halla.. er hypp på styrestaget:) Du mener styresnekka? for staget er solgt. Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjonFord sierra 2L 86 coupe = X =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarte87 Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Hei! Kor masse for disse bakdemperene til cosworth? og er vel ikkje store jobben å få disse på en vanli sierra Ohc? Har stort prosjekt med motor og alt. Nylakket osv. og trenger den litt stivere bak da den plutseli slapp i 140 i en sving den lett skulle klart det i.. hehe. Så ja bare for å få en mer stabil bakdel;) Bytter fjører til enda betre i samme slengen som dette. Mvh Bjarte Åberge:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellsen 2.0L Posted September 24, 2010 Author Share Posted September 24, 2010 (edited) Hei! Kor masse for disse bakdemperene til cosworth? og er vel ikkje store jobben å få disse på en vanli sierra Ohc? Har stort prosjekt med motor og alt. Nylakket osv. og trenger den litt stivere bak da den plutseli slapp i 140 i en sving den lett skulle klart det i.. hehe. Så ja bare for å få en mer stabil bakdel;) Bytter fjører til enda betre i samme slengen som dette. Mvh Bjarte Åberge:-) Disse ville gått for 400 kr. Men anbefaler deg å kjøpe gaz ifra burton:) De jeg bruker nå istedenfor de og er topp! Siden du gjør så stor på bilen din, ville jeg gått for nye støtdempere. De koster ikke mye heller. ca 60 pund per stk og det er de verdt Edited September 24, 2010 by speedangel Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjonFord sierra 2L 86 coupe = X =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellsen 2.0L Posted September 28, 2010 Author Share Posted September 28, 2010 bump:) Ford Sierra 2.0i 86 Coupe, svensk versjonFord sierra 2L 86 coupe = X =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts