Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

nå har det seg sånn at jeg vurderer å selge den ene bilen min.

det er en 91 mod sierra cl sedan. nesten rustfri, har gått som cosworth siden 06 så alt av cosworth deler er på den..

sitter combat frontfanger og sideskjørt på den. org cosworth bakfanger. både for og bakfanger er nylakkert og nye grunnet litt norsk vinter.

stoffinteriør, svakt sotete ruter, 17" bellini rs hb med 205/40-17 Marangoni Zeta Linea dekker.. dekkene er ubrukte. følger med 6 felger. slissa og hullventilerte skiver foran, gule koni dempere, lurer på om det er eibach fjører på den.. polyforinger hele veien.

motoren

en cosworth 4x4 motor helt komplett men er i deler grunnet ulyd i rådelager.

mesteparten ev motor er reingjort. kommer fint sortert i gildebakker merket hvor de skal.

av trim

3" rustfritt blueflame, t4-03turbonetics i bra stand, modda rs500 ic, alurad, sfs siliconeslanger hele veien, 3bars map ny, svarte siemens dyser(599 trur jeg), catcams kammer(husker ikke hva de heter men trur de er tilsvarfende bd12)med doble fjører, løftere og retainere. løftere er nye i eske, gruppe A motorpakningssett komplett, portet topp, alle sensorer til motor er nye og ubrukt, magnacor blå motorsportkabler, komplett ledningsnett som sitter i bilen,

er sikkert mer også men husker ikke alt.

dette må gjøres før du setter sammen motor:

polere og avbalansere veiv, nøytr. råder og evt nye stempler.

da lurer jeg på hva dette er verdt som det står. har ikke tid å gjøre den ferdig

vil bare ha seriøse svar takk

bilen trenger også EU kontroll forresten. er rullbar. 4x4....

DEN ER IKKE GODKJENT SOM COSWORTH ALT AV DELEDOKUMENTASJON FØLGER MED. bare latskap å ikke fått den godkjent

mvh thomas

Edited by cossietbg

Sierra -91 cosworth 4x4

Nissan Patrol Y60 2,8td 37", 6"hev +++

Posted (edited)

Dette mener jeg, vanskelig å si noe uten bilder da men..

Godkjent som Cosworth?

Om ikke, 40-50k

Om godkjent, 55-65k.

Edited by Ron
Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Posted

ok.. den er ikke godkjent. står i tråden.. hehe.

noen fler som har forslag? greit med flere meninger.

Sierra -91 cosworth 4x4

Nissan Patrol Y60 2,8td 37", 6"hev +++

Posted

ok.. den er ikke godkjent. står i tråden.. hehe.

noen fler som har forslag? greit med flere meninger.

ok, da måtte du ha redigert mens jeg skrev.

Jeg ville solgt bilen i deler, trur nok du vil få mest igjen for den på den måten.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Posted

jeg har selv sett denne bilen mange ganger .

den er meget pen , vil tippe at du får 60/70 for den når den går .

Blir nok vanskelig å få mer enn 50 med motoren i deler dessverre :(

Posted

Det er alltid et visst sjansespill å ta over andre sine prosjekt. 15.000 kr. for en uferdig motor i deler, og tilsvarende for bilen som ikke er godkjent som Cosworth. Kan vise seg å bli dyrt, men kan og vise seg som et lite kupp. Alt avhenger av det uvisse resultatet, om bilen blir godkjent, osv.

Det er ikke en ting jeg kan.

Posted

Selg i deler. Cosworth er som regel mest verdt i deler. Og i og med at det ikke er en cosworth er ikke karosseriet mer verdt enn en vanlig sierra.

En motor i deler som kanskje må ha nye stempler er ikke verdt mye mener jeg. Blokk 6lapper. Toppen kan du sikkert få en del for. veiv maks 4 hvis den må poleres før bruk etc etc.. Blir fort noen kroner hvis alt deles opp..