GlennAre Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 For bilder og Info gå heller til annonsen på Finn.nohttp://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23991886 Bilen ble EU Godkjent den 23/8-2010!!!Skilt kan bare hentes ut på biltilsynet!Helt nye sommerdekk på alu felger og bare ett år gamle vinterdekk.Bilen er i fra teknisk stad, noen små bulker her og der, men er jo en gammal bil.Det sitter også senkefjærer på den, og det er godkjent i vognkortet!Motoren som sitter i er en 2L is motor, dette var en av dem siste modellene som ble levert med ohc motor. det er allså ikke en dårlig doch motor som sitter i den.Clutshen er ikke mange killometer gammel fordi bilen er bygget om i fra automat til manuell gir for en liten stund siden, og den manuelle 5 trins kassen som ble satt inn da har ikke gått mere enn rundt 30 tusen, jeg har aldri vært borti ei sierra girkasse som er så tight og fin!Følger også med helt ny combat bakfanger og cosworth side skjørt for riktig pris. Flere bilder kan sendes på mms om det ønskes! Ta helst kontakt på sms eller mail, hvis du er en som må ringe, ring etter klokken 16! - Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3
Recommended Posts