Andraan Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 (edited) Har nylig kjøpt meg en 85' Scorpio 2.0 CL.Problemet med den er at når motoren er kald, kan den være kranglete å starte, man må pumpe gassen 4-5 ganger før manbegynner å dra starteren for å kunne starte den. Da den starter, går den litt ujevnt på tomgang, men dette er kunda motoren er kald, så jeg mistenker at det kan være noe med auto-choken.Jeg er ikke helt sikker, så noen tanker?Løsninger? Edited September 5, 2010 by Andraan 85' Ford Scorpio 2.0 CL "A man who dares to waste one hour of time has not discovered the value of life."-Charles Darwin
Andraan Posted September 8, 2010 Author Posted September 8, 2010 Ingen som vet hva som kan gjøres? 85' Ford Scorpio 2.0 CL "A man who dares to waste one hour of time has not discovered the value of life."-Charles Darwin
Truckdriver Posted September 8, 2010 Posted September 8, 2010 Regner med du har den elektroniske gassern da. Prøv å bytt gasser. Vist choken får strøm, og bimetallfjæra fungerer, så er det ikke så mye å gjøre enn å skifte den. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal
Andraan Posted September 8, 2010 Author Posted September 8, 2010 Ok, jeg får prøve det hvis jeg ikke finner ut noe mer, takk 85' Ford Scorpio 2.0 CL "A man who dares to waste one hour of time has not discovered the value of life."-Charles Darwin
Recommended Posts