cossi21 Posted September 1, 2010 Posted September 1, 2010 *Kopiert fra Dokka Gatebil's facebook-profil* Lørdag 4. september arrangerer vi årets siste store biltreff på Dokka. Sett av datoen for å være med oss å svi enda litt gummi på Vinjarmoen! Ta med bilen, campingstolen, bikkja, dama, joggeskoa og skygglua til en fartsfylt dag! Inviter dine venner og bli med i trekningen av gratis inngang for deg og en venn! Desto flere vi klarer å invitere, desto flere gratisbilletter blir det! Slik inviterer du alle vennene dine samtidig: http...://bit.ly/facebookvennerGratisbilletter blir trukket ut og gitt til de som står som "deltar" ("attending") på dette eventet. Utstilling, stands, banekjøring, bra premier til utstillere og sjåfører, mulighet for bilvask på området, kiosk og en av Norges beste driftebaner! Inngang: 100,-Kjøring: 300,- Bilene som skal kjøre på bana må ha skilter eller prøveskilter - og biler som er godkjent av bilsportforbundet med D-lisens kan kjøre uten. Vælkømmin! Inntektene går til vedlikehold av bana, veldedige organisasjoner (vi har bl.a. gitt 10.000 til kreftformålet), og utvikling av konseptet. Følg med på: http://www.facebook.com/dokkagatebil - Klikk LIKER, så får du nyhetene våre rett på veggen din. - Sierra RS Cosworth -
torpecossie Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 kjæm je 99 Passat Tdi92 Pajero på 35"86 Vingebil11 Focus73 Taunus 2dr84 Superfin dame04 Julie70 Ford 300007 Arctic cat F1000
cossi21 Posted September 2, 2010 Author Posted September 2, 2010 kjæm jeJa, vi kjører vel i følge?? Og Lars Erik.. - Sierra RS Cosworth -
Turboterje Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 Ja, vi kjører vel i følge?? Og Lars Erik.. Regner mæ å sjå dikk på bana hæl? Så skar je sitta å sjå på
cossi21 Posted September 2, 2010 Author Posted September 2, 2010 Regner mæ å sjå dikk på bana hæl? Så skar je sitta å sjå på Tør itte slikt j.. Men du kan vel kjøre? - Sierra RS Cosworth -
Turboterje Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 Tør itte slikt j.. Men du kan vel kjøre? Hadde jeg hatt girkasse så sku je ha kjørt Men satse på det blir kjøring tæl neste år
Per Olav Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Når klokkeslett åpner det oppå der a? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>
mik88 Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Når klokkeslett åpner det oppå der a? Kjøring begynner vel 10.00 så litt før det
cossi21 Posted September 4, 2010 Author Posted September 4, 2010 Hadde jeg hatt girkasse så sku je ha kjørt Men satse på det blir kjøring tæl neste år Okey.. Trodde du hadde fått fiksa det jeg.. Ja, får ta det igjen da Kanskje jeg har blitt litt mere kjent med bilen min jeg også, slik at jeg tør å prøve meg.. - Sierra RS Cosworth -
Recommended Posts