bordobijeli Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Hei Har vi noe rabattavtale med Bayauto? Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Nei ingen avtale med de Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
bordobijeli Posted September 2, 2010 Author Share Posted September 2, 2010 Nei ingen avtale med deHei Har fått et navn på personen vi kan henvende oss til ang avtale. Hvem skal ordne slik? Er ny her beklager stupid question Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Hei Har fått et navn på personen vi kan henvende oss til ang avtale. Hvem skal ordne slik? Er ny her beklager stupid question Heisann! Ta kontakt med En av adminene så hjelper de deg tenker jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJohnsen Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Har vi fått avtale med bay auto eller er dette lagt dødt?Hadde vært greit å få litt prosenter, de har jo satt op prisen på alt av varer føler jeg vindus viskerene koster jo over 100 kr. mer enn i fjor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Jeg prøvde få til dette her i Mandal, men blei aldri tatt videre av klubben, samme med sørlandet sylinderservice i kristiansand... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJohnsen Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Jeg prøvde få til dette her i Mandal, men blei aldri tatt videre av klubben, samme med sørlandet sylinderservice i kristiansand... Er ikke sørlandet prioritert altså?Må ha deler for gode 16 000 til mondeoen nå, da hadde det jo passa bra med litt prosenter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts