grcossie Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie 86 Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Er en kompis sin, filmen er fra når den blir bremset hos Tom Larsen i Tvedestrand.Meget fin bil dette 1986 sierra cosworth vingebil Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Er en kompis sin, filmen er fra når den blir bremset hos Tom Larsen i Tvedestrand.Meget fin bil dette Har du mulighet å finne ut hva fargen heter evt farge kode? En engelskmann, som har spurt meg om det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Har du mulighet å finne ut hva fargen heter evt farge kode? En engelskmann, som har spurt meg om det Han har spurt meg også.. Syns det ser ut som BMW delfin grå eg The Golden era.. 1986-1987-1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Han har spurt meg også.. Syns det ser ut som BMW delfin grå eg Oki, han spurte etter deg tidligere ang noen dørlister Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Oki, han spurte etter deg tidligere ang noen dørlister Ja hehe.. Stemmer det.. Han blei veldig forvirra når eg skreiv at det blei laga nye repro lister i England ;P The Golden era.. 1986-1987-1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Har du mulighet å finne ut hva fargen heter evt farge kode? En engelskmann, som har spurt meg om det Syns det ser ut som BMW delfin grå eg Enig, ligner på den. 184 Delphin er Fargekoden. Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted September 1, 2010 Author Share Posted September 1, 2010 Ja hehe.. Stemmer det.. Han blei veldig forvirra når eg skreiv at det blei laga nye repro lister i England ;P Hehe, de får ikke med seg allt der heller, virker som en hyggelig kar forresten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts