Asil Racing Posted August 19, 2010 Posted August 19, 2010 har autogauge olje temp , trykk måler i bilen . Men har mistet koplingskjema .er det noen her som har det , som kunne scannet det og sendt på mail til meg ?mvh tommy
Ron Posted August 19, 2010 Posted August 19, 2010 Jeg har, men får ikke til å legge ut før i morgen. Om jeg ikke husker helt feil: svart: JordRød: tenningOrange: LysGrønn: olje trykk/temp giver På oljetrykks giver`n er det 2 tapper, en skal i jord, andre til den grønne. Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Escossie Posted August 19, 2010 Posted August 19, 2010 Jeg har, men får ikke til å legge ut før i morgen. Om jeg ikke husker helt feil: svart: JordRød: tenningOrange: LysGrønn: olje trykk/temp giver På oljetrykks giver`n er det 2 tapper, en skal i jord, andre til den grønne. sitter slike instrumenter i vingebilen bilen min men når batteriet er på så stopper de ikke på null men når jeg tar av polen så går de ned på "null" der de skal. Det gjør jo at den viser høyere trykk og temp noen som hvet hva feilen kan være`? Dårlig jord eller noe etc?
Cosworth Racing1 Posted August 19, 2010 Posted August 19, 2010 sitter slike instrumenter i vingebilen bilen min men når batteriet er på så stopper de ikke på null men når jeg tar av polen så går de ned på "null" der de skal. Det gjør jo at den viser høyere trykk og temp noen som hvet hva feilen kan være`? Dårlig jord eller noe etc? Autogauge er jo "leke" utgaven av Autometer.. Kan ha noe med det å gjøre 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Ron Posted August 19, 2010 Posted August 19, 2010 Autogauge er jo "leke" utgaven av Autometer.. Kan ha noe med det å gjøre Skal vi være presis så er AutogaUge en copycat av navnet Autogage som er lekeutgaven til Autometer Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Escossie Posted August 19, 2010 Posted August 19, 2010 ja jeg hadde ikke kjøpt det selv men tenkte kanskje og prøve og bruke de siden de sitter der!? men takk alikevel får veldig fornugtige svar det hjalp....
Ron Posted August 19, 2010 Posted August 19, 2010 sitter slike instrumenter i vingebilen bilen min men når batteriet er på så stopper de ikke på null men når jeg tar av polen så går de ned på "null" der de skal. Det gjør jo at den viser høyere trykk og temp noen som hvet hva feilen kan være`? Dårlig jord eller noe etc? hmm.. Er tenningstrøm montert på hovedstrøm kanskje? ja jeg hadde ikke kjøpt det selv men tenkte kanskje og prøve og bruke de siden de sitter der!? men takk alikevel får veldig fornugtige svar det hjalp.... Har Autogauge selv jeg, bare man styrer unna den skiten til 99kr så funker dem ok dem. Caution, any attempt to overtake will result in a race!
carfreak Posted August 19, 2010 Posted August 19, 2010 Hvor kjøper man de klokkene du har, Ron? Det er ikke sånne de selger på bilextra/torshov
Ron Posted August 19, 2010 Posted August 19, 2010 Er sånne dem selger på Thorsov Caution, any attempt to overtake will result in a race!
carfreak Posted August 19, 2010 Posted August 19, 2010 Kan ikke si de lignet på mine. Er det den smoke-serien?
Ron Posted August 19, 2010 Posted August 19, 2010 Jepp, smoke serien, å jeg lakkerte ringa svarte for å få en helhet Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Asil Racing Posted October 10, 2010 Author Posted October 10, 2010 Jeg har, men får ikke til å legge ut før i morgen. Om jeg ikke husker helt feil: svart: JordRød: tenningOrange: LysGrønn: olje trykk/temp giver På oljetrykks giver`n er det 2 tapper, en skal i jord, andre til den grønne. skal man bare jorde fra den andre tappen på oljetrykks føleren og ned på motor ? eller skal den jordes sammen med den sorte som er på instrumentet ? som ikke er for lyset i måleren.er
Asil Racing Posted October 10, 2010 Author Posted October 10, 2010 oki., men den sorte på instrumentet da ?
Recommended Posts