admiralen Posted August 12, 2010 Posted August 12, 2010 http://cgi.ebay.co.uk/COSWORTH-SWEDISH-INLET-MANIFOLD-PLENUM-THROTTLE-BRACKET-/270618253044?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM Noe bra?
torstein Posted August 12, 2010 Posted August 12, 2010 Discounts for multiple orders. bestille flere isåfall
Loffen Posted August 12, 2010 Posted August 12, 2010 Har kjøpt sånt av samme fyren, og de påstås være trykktestet til 8bar, dog under vann... Annleggsflaten mot originale trakter var skeiv(slått seg under sveis), men etter litt planfresing var den tipp topp. Bra kvalitet på aluminium og sveisene... Løp å kjøp... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Cosworth Racing1 Posted August 12, 2010 Posted August 12, 2010 Kjøpte et ganske identisk av Derek D, som igjen hadde fått tak i dette i Englang eller Ebay.. Lakket det, og monterte det mens jeg hadde motor ute. Da jeg skulle ha motoren i, tok **** meg bakdelen i bremsevæskebeholderen! Gjett om jeg var forbanna.. Fikk ikke motoren i da, og måtte skru det av igjen, få det modifisert igjen, og deretter lakket det.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Loffen Posted August 12, 2010 Posted August 12, 2010 Kjøpte et ganske identisk av Derek D, som igjen hadde fått tak i dette i Englang eller Ebay.. Lakket det, og monterte det mens jeg hadde motor ute. Da jeg skulle ha motoren i, tok **** meg bakdelen i bremsevæskebeholderen! Gjett om jeg var forbanna.. Fikk ikke motoren i da, og måtte skru det av igjen, få det modifisert igjen, og deretter lakket det.. Åssen modifisering måtte til? Har du bilder??? -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Recommended Posts