brolle Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 Jeg er ny på forumet og på mitt første spørsmål gikk det superkort tid før "sierraracing" svarte og løste problemet mitt vedr. merker på kamhjulene. Jeg kaster dermed bare ut et spørsmål til siden jeg finn god hjelp. Det er jo å anbefale å skifte vannpumpe samtidig med registeret og i den forbindelse lurer jeg på om vannpumpa kan skiftes uten at motorfestet løsnes eller hvordan har folket gjort dette ?Siden kamreima skal skiftes er alle 3 deksler demontert men det er jo trangt for det...vel har noen tips blir jeg lykkelig for andre gang i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
bard Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 (edited) Jeg har bare byttet vannpumpe med motoren på garasjegulvet, men jeg tror det skal være lett å bytte når deksler og reim er borte. Pumpehuset er ganske flatt, så du trenger ikke så mye ekstra plass for å få det ut. Edited August 9, 2010 by bard Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma '11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N Originaldeler, remixed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now