Per Olav Posted August 26, 2010 Share Posted August 26, 2010 Den røde bilen dette eller? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted August 26, 2010 Share Posted August 26, 2010 Har bestemt meg nå. Drar å henter cossien rundt den 15sept. Gjør det enkelt å kjøper en Justy til kjæringa jeg ;P Så slepper jeg bensin maset :-D heheSå da blir neste problem dette med godkjenning :-/ Håper det ikke blir altfor stort problem. Men skal jo altids få skilt på bilen uansett ;p Men det er jo greitt at bilen er godkjent skikkeli. Vet jo aldri før noe skjer Det var dagens, det er rett det Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
danka23 Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 Den røde bilen dette eller? Nei.. Er en mørk blå, men den er ikke annonsert noen plass ;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts