Jump to content

vingebil glasfiber deler fra england noen erfaringer


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

han her virker veldig seriøs, og har gode priser. Kopierer fra min mail:

 

 

Hi, they are a good fit, i have been doing this for many years and send them all over the world. the total for the parts is £418.00gbp and i will do the shipping in two parcels to save you money. £60.00gbp each parcel total £120.00gbp shipping. Your order would be ready in about 15 working days. Regards Frank

 

- cosworth58

http://shop.ebay.com/cosworth58/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=

 

siste linken er til butikken hans. Han bruker ca 14 dager på å lage et kit på bestilling sa han til meg. Det er fult rs500 kit

Link to comment
Share on other sites

han her virker veldig seriøs, og har gode priser. Kopierer fra min mail:

 

 

Hi, they are a good fit, i have been doing this for many years and send them all over the world. the total for the parts is £418.00gbp and i will do the shipping in two parcels to save you money. £60.00gbp each parcel total £120.00gbp shipping. Your order would be ready in about 15 working days. Regards Frank

 

- cosworth58

http://shop.ebay.com/cosworth58/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=

 

siste linken er til butikken hans. Han bruker ca 14 dager på å lage et kit på bestilling sa han til meg. Det er fult rs500 kit

 

stemmer. han jeg kjøpte fra. da jeg klagde over at den var ødelagt når jeg fikk den så svarte han ikke lengre på mail...

Link to comment
Share on other sites

var der jeg bestillte min og fangeren er 5-7 cm for bred ,skjev,sprekt i frakta og resten er gjennomført helt ræva sier bare ikke kjøp ,er bedre og hive pengene for da slipper du og reise på posten og hente søppel

 

mvh

hans ole

Link to comment
Share on other sites

var der jeg bestillte min og fangeren er 5-7 cm for bred ,skjev,sprekt i frakta og resten er gjennomført helt ræva sier bare ikke kjøp ,er bedre og hive pengene for da slipper du og reise på posten og hente søppel

 

mvh

hans ole

 

hehe. Min var nok også 1-2 cm dor brei... men funger for meg som bare skal kjøre på bane..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...