OleHenrik90 Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 Sierra Cosworth 2wd reimhjul ØK - Skal brukes på IS turbo sammen med triggerhjul Kan nås her på forumet eller på tlf 46427104 - Ole Henrik Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 Mener Fakworth hadde et par for en tid tilbake siden, hør med han Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 Kan vel legge til at du ikke trenger knastene, ettersom det ikke skal brukes på en cosworth, og knastene blir i veien - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 Hvorfor ikke bare bruke et vanlig IS-reimhjul da? Det er jo mye lettere å få tak i Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleHenrik90 Posted July 31, 2010 Author Share Posted July 31, 2010 Har det, men da må jeg dreie det ned for å få på triggerhjulet! =p og dreibenk er ikke noe jeg har tilgang til så da måtte jeg finne på noe annet, og da kom Truckdriver med ett tips om at jeg kunne bruke ett sånt reimhjul uten å måtte modifisere det =) Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleHenrik90 Posted August 3, 2010 Author Share Posted August 3, 2010 opp opp Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts