FrodeSierra Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Haha jeg må le sjæl, men det er trist at det går an å være så dum.Men får skylde på at det ble for mye alkohyler i natt, så dagsformen i dag var særdeles dårlig -Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alelys Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 (edited) . Edited November 17, 2013 by alelys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Complexity Posted November 27, 2011 Author Share Posted November 27, 2011 Haha! Selv har jeg diskanter med "stativ" skrudd i dashn, funker fjell, men ser ikke helt pent ut.. Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt Tesla Model 3 AWD LR 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeSierra Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 hehe jeg kunne kjørt en hurtig løsning, men er så pirkete at jeg hadde klikka om jeg hadde måtte ha det sånn skal prøve å få tak i et likt dørtrekk og gjøre det på nytt, men da må jeg ha et likt dørtrekk i samme farge. Det kan bli en jobb i seg selv -Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 (edited) Jeg har 6.5" Focal frontsett i dørene. Dette går godt for vindussveiva!Diskantene er plasser oppe på dashbordet. Har en Focal 15" baki, dette er koblet på hver sin gamle gode Phoenix Gold 2x125 Watt. Dette spiller helt fantastisk bra. Bassen er utrolig stram og fin.Aldri vært så fornøyd med et oppsett som dette. De fleste vet vel det, men man må alltid ha en ekstern forsterker på skal dere oppnå noe høy forvregningsfri lyd.Forsterkeren i spillern duger ikke. Er forresten ganske fine disse forsterkerne. Som et smykke Edited November 29, 2011 by Maarius Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeSierra Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 Det hørtes ut som et godt oppsett Tipper det er herlig å høre musikk i bilen din!JESS, egen forsterker er det eneste som duger om man vil ha skikkelig lyd -Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts