GranadaMK1 Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Heisann... Holder på med bensinsystemet på cosworthmotoren min nå.Ble litt usikker på om det holder med en walbro 255lph pumpe som jeg egentlig hadde tengt å bruke. Har en til liggenede, så vurderer og sette på den og. Men hvis det ikke er vits så driter jeg i det. Så tengte å høre om noen her hadde noen erfaringer. Sån er bensinsystemet ca. nå: Altså 750ccm dyser, nuke dyserail, aeromotive ben. reg, an6 slanger. walbro 255lph pumpe fra catchtank. Dysene klarer vell levere 3liter per min. ved 3 bar da...Og pumpen leverer 4,25 liter per minut med ingen motstand. Så holder det? eller skulle jeg hatt 2stk. 255lph walbroer? Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001modChevy Corvette Stingray L82 1976mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
bard Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 (edited) Vet ikke om det er riktig pumpe. Denne blir solgt som 255, men leverer bare rett over 200 på 12v og 3bar. Rent matematisk skal det være nok bensin. Edited July 14, 2010 by bard Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma '11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N Originaldeler, remixed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 På min forrige Cosworth bremsa jeg 422hk/580nm med en 255L Walbro pumpe, siemens 3102 599ccm dyser. Holdt godt til det pumpa værtfall. Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now