Trond_V Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Mistenker at det kan være litt dårlig kontakt inn til viskermotor på min nyinnkjøpte 2005 focus, da vindusviskerne går veldig saakte over ruta.. Npen som vet hvilke deksler som må fjernes for å komme til viskermotor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 Sånn var min også... garantisak hos Ford... Dårlig kontakt på stikkeren til motor... Aner desverre ikke hva som må av... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Skru av selve viskerene. Så tar du av klipsene mot motorrommet på dekselet under viskerene. Løft av dekselet. Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond_V Posted October 2, 2010 Author Share Posted October 2, 2010 Fant ut av ting ja. Egentlig en veldig lettskrudd bil dete, sånn utfra det lille jeg har plukka på den. Hos meg var det noe så banalt som en jennomføring som hadde grodd litt fast. En kjap runde med fint slipepapir, og litt grease, så var ting på stell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts