Syvers Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 syns ikke noe om å hive ti tremec kasse,quaife,bøttestoler,sttooor trim, +++++ da kan du likeså godt ta en sierra 2.0l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TA-Racing Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Har aldri kjøpt en sierra (cosw) som har koster mere enn 1000 euro , det er jo en GAMMEL sierra . En dele bil du bare skal Momse for att du ønsker og gjøre alt riktig så ingen kan klage .Og til Boondocks du kan jo komme innom og sikle på bilen . Se men ikke røre !<{POST_SNAPBACK}> Pen bil men for gudskyld bytt ut felgene og få på hvite blink rund baut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted April 19, 2005 Author Share Posted April 19, 2005 ikke bytte blink lys . Men felger ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FordPower Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 RS-felgene ja. Litt OT, men hvor mye er disse verdt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted April 19, 2005 Author Share Posted April 19, 2005 3 delte . tillpasses den enkelte bil.Ser ut som orginale BBS felgerhttp://shop.gasolin.no/catalog/default.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TA-Racing Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Bige: Rått? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted April 21, 2005 Author Share Posted April 21, 2005 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Bare mååååha - Bare må Link to comment Share on other sites More sharing options...
RC 45 Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 Bige: Rått? <{POST_SNAPBACK}> Personlig så liker jeg ikke de felgene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 Bige: Rått? <{POST_SNAPBACK}> og den røykte noe j****** fra eksos.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted April 24, 2005 Author Share Posted April 24, 2005 Bige: Rått? <{POST_SNAPBACK}> og den røykte noe j****** fra eksos.. <{POST_SNAPBACK}> Det tror jeg også du hadde gjort 4 min etter du var slippt ut for første gang i år , fra lagring .OBS skum gummi plata er for eldre menn og sette knærna på for man tilber bilen !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvers Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 hehe ler Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 3 delte . tillpasses den enkelte bil.Ser ut som orginale BBS felgerhttp://shop.gasolin.no/catalog/default.php<{POST_SNAPBACK}>Peiling på pris, undersøkt noe Leif ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted May 12, 2005 Author Share Posted May 12, 2005 Har ikke fått noen "tilbud" . De kommer til en "marked" Tønsberg automobilklubb skal ha til høsten , der er jeg medlem og han lovte grovt med prosenter til det markedet .Ellers har jeg ligget extremt laft med innkjøp i det siste . Ligger og vurderer salg enten av 4x4 eller vingen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts