jonborge Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 heihar en 2.9 cosworth motor,som jeg tenkte å hive i min sierra, som nå er 2.0L doch. lurte på om det bare er til å sette motoren rett i, å bare koble ledningene fra motoren rett i sukker koblingen fra bilen, åså bytte hjernen, eller må jeg bytte lednignene fra sikringsboksen til motoren ? takker for svar MVH børge ford sierra 90, 2.0l doch
MrFord Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 Du bytter ut motornettet, er koblet inn i bilens el nett, sikkert bak dashbordet på passjer sidenDu må nok ta vare på kontaktene. Oxo må du lodde og mixe litt. Har et skjema som du kan få som har oversikt over alle de forskjellige ledningene du trenger og ikke trenger som du da kan ta vekk “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Cossyman85 Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 (edited) det meste passer jo over, må jo da ha annen gearkasse osv..angående motor nette har du litt jobb, den allerførste utgaven av scorpio cosw kom med delbart el nett.men ikke de senere, der må man splitte opp ellnette og skille ut motor styringa, så det burde du ha litt hjelp med om du ikke er så flink på elektrisk. og det fra bob motoren ville jeg ikke ha valgt, da det er startsperre osv på det nette Edited July 2, 2010 by Cossyman85
jonborge Posted July 13, 2010 Author Posted July 13, 2010 takker for svar, ble litt smartere nå ;D ford sierra 90, 2.0l doch
Recommended Posts