mortos Posted June 27, 2010 Posted June 27, 2010 Hei. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få kjøpt grenrør til min ford taunus 2.3 v6.Legg gjerne ut bilder hvis noen har kjøpt grenrør til denne type bil.M.v.h. Mortos. Ford Taunus 2,3 S 1976
staff Posted August 29, 2010 Posted August 29, 2010 Hei. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få kjøpt grenrør til min ford taunus 2.3 v6.Legg gjerne ut bilder hvis noen har kjøpt grenrør til denne type bil.M.v.h. Mortos. Min link Du vinner ikke 2 plass.. du taper 1...
RS 1000 Posted August 29, 2010 Posted August 29, 2010 Hei. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få kjøpt grenrør til min ford taunus 2.3 v6.Legg gjerne ut bilder hvis noen har kjøpt grenrør til denne type bil.M.v.h. Mortos. Vanskelig å finne noe til 2,3, så da blir det å se etter noe til 2,8. Et greit sted å begynne er Burtonpower. https://www.burtonpower.com/product_main.aspx?home.aspxSøk på ashm14ashm24QSFD139SQSFD439SEM340 Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Recommended Posts