caan Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Hei lurer på hva som er original ET på Fiesta Mk1? Beklager hvis det allerede finnes en tråd om dette, men fant den i såfall ikke... Noen som har meninger om hvilken ET som passer best på Mk1? Lasse - Opel Omega 2.0 16V 1994 - Ford Fiesta 1.1L 1982 - Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia 2002 (x) - Nissan 200SX S13 1992 (x) - Ford Sierra 2.0 DOHC 1992 (x) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 usikker på orginal innpress, men kjører med ET 0 på 7x13 felgene, og der skulle hjulbuer vært anntydning valsa, men det går helt greit..Men ET 10-15 hadde nokk vært perfekt.. eller det er jo forsovitt en smak sak.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 usikker på orginal innpress, men kjører med ET 0 på 7x13 felgene, og der skulle hjulbuer vært anntydning valsa, men det går helt greit..Men ET 10-15 hadde nokk vært perfekt.. eller det er jo forsovitt en smak sak.. Du har verdens råeste Fiesta, digger stuket med hjula der Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
caan Posted June 25, 2010 Author Share Posted June 25, 2010 (edited) Ser ut til at 10-15 hadde vært bra ja som du sier. Synes de kom litt vel langt ut på din, men det er min mening Har lyst på fiesta nå! Edited June 25, 2010 by caan - Opel Omega 2.0 16V 1994 - Ford Fiesta 1.1L 1982 - Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia 2002 (x) - Nissan 200SX S13 1992 (x) - Ford Sierra 2.0 DOHC 1992 (x) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Ser ut til at 10-15 hadde vært bra ja som du sier. Synes de kom litt vel langt ut på din, men det er min mening Har lyst på fiesta nå! framme går det greit, siden den er en anntydning lavere fram i år, så cambern har fiksa det problemet Men bak så stikker di litt mye ut, mange tar og dreiker trommelen for og få hjula litt lengre inn, men det er jo heller ikke noe problem og få dreid godse på innsiden av felgene, men hadde bare "litt" vondt for å gjøre det med sprell nye felger.. Du får kjøpe min da vettu rs turbo girboks, recaro stoler, poly foringer i front, coilovers fram, gaz stivhet regulerende bak, porta plana topp, elektronisk tenning, eksos, konfilter ++++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bard Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Visstnok 7x13 ET26.7x13 ET5 Caprifelger er ganske populært og funker greit nok uten bredding. Originale 6x13 Supersportfelger er ET32 og det mener jeg å huske XR2-felgene er også.Standard stålfelger er vel 4,5" så offset på disse er ganske irrelevant. Jeg har ikke målt, men det virker som Fiesta mk1 "tåler" litt lavere ET enn f.eks. Escort mk3. Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma '11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N Originaldeler, remixed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
caan Posted June 26, 2010 Author Share Posted June 26, 2010 Du får kjøpe min da vettu rs turbo girboks, recaro stoler, poly foringer i front, coilovers fram, gaz stivhet regulerende bak, porta plana topp, elektronisk tenning, eksos, konfilter ++++ Det er kun pengene det står på bard: Så bra ut den på bilde da...ET 26 kan funke bra da skjønner jeg. - Opel Omega 2.0 16V 1994 - Ford Fiesta 1.1L 1982 - Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia 2002 (x) - Nissan 200SX S13 1992 (x) - Ford Sierra 2.0 DOHC 1992 (x) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now