Jump to content

Selger litt småting jeg ikke har bruk for


carfreak

Recommended Posts

Hei!

 

Har en delebakstilling til overs om jeg ikke har bruk for. Den er fra 4x4 cosworth.

Mangler egentlig det meste, men går billig om noen trenger den :)

Selges uten de gule foringene.

 

DSC01023.jpg

 

Har også tre sett med sota baklykter til combi. 200,- pr sett

 

DSC01024.jpg

 

Har også noen rød foringen til stabstaget på org. sierra. Disse har kun gått noen få mil. Husker ikke helt hva jeg målte det til, men det kan jeg evt. sjekke.

200,-

 

 

Skal også etterhvert selge bilen min, nylig EU-godkjent, betalt årsavgift, xr4i bakstilling, cosworth fanger, nesten komplett cosworth interiør, cosworth vinge. Selges uten motor og gir, men med cosworth bil-nett.

Sentrallås og el. vinduer foran.

Ta kontakt om noen er interessert.

 

Alle deler kan selges(utenom bakstillinga), enten som oppkrav eller forhåndsbetaling.

Eventuelt så kan de hentes i Skien.

Ta kontakt på PM eller 48070173

Edited by carfreak
Link to comment
Share on other sites

Er ikke Mk2 Sierra baklykter lik på alle Mk2'er da?

 

(bortsett fra stasjonsvogna..)

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Ahh.. Lært noe nytt i dag og.. Aldri hatt sedan Mk2.. oO

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...