Jump to content

koblingsskjema?


Cosworth_ftw

Recommended Posts

Om du skal gjøre det veldig enkelt, så kobler du de to svarte til jord, de to rød PLUSS den orange til pluss og den grønne til signal på oljetrykkgiveren.

Men om du skal koble via dimming på lysa og diverse må du nesten spørre noen andre. Jeg har alltid koblet som jeg skrev over, funker gull det. Men da har du ikke noe dimme-funksjon :)

Link to comment
Share on other sites

er ikkje den oransje for dimming da? rød+ svarte- grønn signal oransje er dimming på lysbryter vis ønsket svakere lys om natta ved å slå på lys. er noe dritt vis du har sota type på dagen med dimminga ivertfall så eg koblet uten oransje.

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mulig feilkoblet på trykkbryter?? er noe med den også men husker for øyeblikk ikkje korleis denne skal kobles men eg koblet noe feil på den ein gang og da viste måler feil er to stikk på dei og ein er vel måler og andre er vel til oljelampe?

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Oransj ledning er samme farge som "illumination" som du finner på cd-spilleren. Dette er belysning. Sånn att om du svitjser på parklys eller hovedlys så slår denne lampa seg på. Dette er det samme som belysning i intsrument hus, varmeapparat justering, brytere til tåkelys ol., siggarettenner osv.

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

mulig feilkoblet på trykkbryter?? er noe med den også men husker for øyeblikk ikkje korleis denne skal kobles men eg koblet noe feil på den ein gang og da viste måler feil er to stikk på dei og ein er vel måler og andre er vel til oljelampe?

 

oljelampe er jo originalt,det er ikke autegauge måleren.Har koblet alle med kabelsko,skulle vel være bra det?

Link to comment
Share on other sites

ke type trykkføler er det? og korleis er kobling der? ja vis du bruker den orgtrykkføler på lampa så skal den vere der, men vis du fjerner den org så er det den andre trykkføler stikket som skal brukes.

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

det er Auto gauge som sagt,vet ikke om de har fler modeller,men e vel en klassisk "billig" en...klokken er ikke original,men vet heller ikke hvor den har sin opprinnelse,i andre enden av T-stykket har jeg et mekanisk oljetrykksur som jeg har fått målt trykket med.Det er her jeg mangler oljetrykksbryter.

MEN autogauge sin oljetempmåler funket som bare det idag,mens trykkmåleren sto å stanget på fullt fra tenning gikk på ? Men nålen beveget seg med turtallet...den viste bare feil trykk!!

Link to comment
Share on other sites

Du må være helt sikker på at måler`n å givern hører sammen, altså..

 

Biltema sin giver, blir feil på Autogauge sin Oljetrykksmåler, osv..

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...