Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

hei, selger pusse obj ellr dele biler. alle er er så si komplette.

bil nr 1. orginal ford sierra 2.0 is 4 dørs kombi cupe, er is ratt. motoren ha vært i gang. er 5 trins kasse(bud)

nr 2 ford sierra 2.0 forgasser 4 dørs kobi cupe, motoren går ikke. 5 trins kasse (bud)

nr 3 ford sierra 2.0 doch 16 ventiler stasjonsvogn, motoren går. 5 trins kasse(bud)

nr 4 ford scorpio 2.8 4x4 4 dørs cupe med litt rs styling, motoren har vært i gang i fjord.(bud)

nr 5 ford scorpio 2.9 automat, motoren går men noe rart med den. sansynligvis toppakninga.(bud)

er vel en del 2.3 motorer og som ligger løst.

er mye deler! vil helst selge bilene i stedn for bare deler.

er bære å legge meg til på msn ellr ring meg. msn: pedersn91@hotmail.com tlf: 94839904

er det noe dere lurer på ang den og den bilen så bare spørr! er jo ikke strøkene biler! Bilde0103.jpg

Bilde0102.jpg

Bilde0101.jpg (scorpio 2.8i 4x4.

scorpio 2.9i automat.

Bilde0090.jpg

Bilde0087.jpg

Bilde0089.jpg

Bilde0088.jpg

http://i912.photobucket.com/albums/ac328/pedersen91/Bilde0087.jpg[/img

sierra 2.0is og en 2.0 forgasser

Bilde0087.jpg

Bilde0097.jpg

Bilde0095.jpg

Bilde0094.jpg

Bilde0093.jpg

Bilde0099.jpg

Bilde0098.jpg

Edited by pedersen91

Min link

sjekk :D

Posted

Bilder er en kjekk ting :)

- 2008 Ford Focus <-- Nåværende

- 2002 Skoda Fabia (Solgt)

- 2019 Ford Mondeo <-- Nåværende

- 2012 Ford Focus (Solgt)

- 2010 Citroën Berlingo (Solgt)

- 2004 Bmw 316i (Solgt)

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL(Solgt)

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend(Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL(Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT(Solgt. Senere død...)

Posted

hei, selger pusse obj ellr dele biler. alle er er så si komplette.

bil nr 1. ford sierra 2.0 is 4 dørs kombi cupe, motoren ha vært i gang. er 5 trins kasse(bud)

nr 2 ford sierra 2.0 forgasser 4 dørs kobi cupe, motoren går ikke. 5 trins kasse (bud)

nr 3 ford sierra 2.0 doch 16 ventiler stasjonsvogn, motoren går. 5 trins kasse(bud)

nr 4 ford scorpio 2.8 4x4 4 dørs cupe med litt rs styling, motoren har vært i gang i fjord.(bud)

nr 5 ford scorpio 2.9 automat, motoren går men noe rart med den. sansynligvis toppakninga.(bud)

er vel en del 2.3 motorer og som ligger løst.

er mye deler! vil helst selge bilene i stedn for bare deler.

er bære å legge meg til på msn ellr ring meg. msn: pedersn91@hotmail.com tlf: 94839904

er det noe dere lurer på ang den og den bilen så bare spørr! er jo ikke strøkene biler!

har bilder av bilene. men får ikke til og legge de ut.. men kan sende de på mail.

Min link

Posted

alle sierra'ene er vraket. grunnet ingen interese! (har selv strøken sierra så jeg har ikke bruk før dele biler). scorpio'ene står enda. men blir vraken snart! hvis ingen henter de. 1500 kr for hver bil.

Min link

Posted

Trenger venstre frontlykt, interiøret i bagasjerommet, elmotor til takluke og høyre bakrute og muligens noen bremsedeler.

http://i.imgur.com/TGmL57L.jpg

Posted

Trenger venstre frontlykt, interiøret i bagasjerommet, elmotor til takluke og høyre bakrute og muligens noen bremsedeler.

hei, ja men da skal jeg se etter det i dag. skal ikke være problem. det er til scorpio du mener ja? :)

Min link

Posted

hei, ja men da skal jeg se etter det i dag. skal ikke være problem. det er til scorpio du mener ja? :)

Er til scorpio jeg mener

http://i.imgur.com/TGmL57L.jpg