Holthen Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Håper å få byttet til meg en Granada, motor, helst 2.3 eller 2.8. Manuell. Motor,gir og clutch bør/må være ok, skilter er et must. Overflate rust og karosseri/bulker er greit, men ikke kanaler/hjulbuer. Lakk behøver ikke se ut i måneskinn. Interiør, samma bare det ikke er oppspist av mus eller slitt i filler.Om det er Stv eller Sedan/Coupe, ittno problem. Jeg vil bytte mot min Opel Astra, 93- stv, (Tror det er en GSI motor, eller en vanlig 2.0L) Går hvertfall noe inni svarte, den er noe rusten, ser sliten ut. Men motor har nettop fått ny reg reim og vannpumpe osv. Gir er bra. Er noe tukl med tåkelys og sentrallås. Men det er de problemene som er også. (Noe irritasjons greier og, men ikke noe kritisk/farlig)Utvendig har jeg nylig sandblåst noe her og der, men hakke fått lakkert på topp enda. Den er da rulle malt i sort. Send meg en pling på sms / ring meg. Da jeg skjeldent er innom her.92450234.-Remy Holthe. Opel Astra 93mod GSI/2.0. Byttes i Granada.
Recommended Posts