SierraCL Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Åssen går man fram her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fostad Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 (edited) på stikk akslinger bruker jeg sånn biltema greie;P sånn du kliper til selv, så bretter du den rundt knuten og limer den sammen:) kjørt med det lenge jeg så det holder:) renkjør litt med rødsprit der du limer så blir det braa=) Edited June 15, 2010 by fostad Ford Sierra 2.0 MK1 `85Ford Sierra 4x4 Cosworth limited edition `92Ford Sierra 2.0 DOHC STV `91Ford Sierra 2.0 DOHC 5 dørs `91Finne Fraupompelag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Kommer veldig an på hvilken type akslinger du har. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted June 15, 2010 Author Share Posted June 15, 2010 Har alt kjøpt sånne man trer på Hmm... Veit ikke akkurat åssen aksler det er men. 87 mod sedan i alle fall hvis det hjelper noe. Ville tru det er samme som du har på "nye" bruksvogna Escort RST WRC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fostad Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 (edited) Du må kappe opp den kåpa som er ved knuten og brette den av, er vel noen låsringer inni der, men det med den kåpa er helt idiotisk syns iaff jeg,på skrudde akslinger er det jo bare en lek Edited June 15, 2010 by fostad Ford Sierra 2.0 MK1 `85Ford Sierra 4x4 Cosworth limited edition `92Ford Sierra 2.0 DOHC STV `91Ford Sierra 2.0 DOHC 5 dørs `91Finne Fraupompelag Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted June 16, 2010 Author Share Posted June 16, 2010 Aha takker Er dem kåpene å få tak i da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Trenger ikke å kappe opp de kåpene, du åpner de opp der de er klinket sammen, og trekker de av.Og så slår du inn igjen den kanten igjen ved montering. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted June 16, 2010 Author Share Posted June 16, 2010 Det var kjekt Så trenger ikke dele krysset eller noe sånt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Du må ta av låseringen på enden av akslingen, og trekke av selve "leddet". Den trearmede klumpen på enden som rullene sitter på. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted June 16, 2010 Author Share Posted June 16, 2010 Okey takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Og vær obs på at rullene IKKE må falle av Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted June 17, 2010 Author Share Posted June 17, 2010 Må prøve å la være det da ja... Dem går ikke inn igjen altså? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Jo, men du har jobb resten av kvelden med å plukke opp/finne alle de små rullene og montere de inni rulla igjen Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted June 17, 2010 Author Share Posted June 17, 2010 Hehe, stemmer Takk for tips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now