Tore_TJ Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Blir forresten ikke noe høsttreff. De nekter å senke baneleia noe mer. Kunne gå ned 15tusen.. da er det rett og slett ikke grunnlag for å ha treff.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Det var synd - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 (edited) næææææ. har du sett begge bila mine joo og vogna vår jo hørte noen rykter her for litt siden av en som er med å arrangerer treffet at d var vannpumpa som var gått dundas på acr, så mot en del vedlikehold så var d vist ikke usansynlig at d kunne bli ett høst treff. Edited July 3, 2010 by dohcboy Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunken Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Fanden. . . Men RanaGatebil bruker da vel å ha en del kjøring der? Tror dem har leid bana 3 ganger til nå i år faktisk.Så man skulle sikkert blitt flinkere til å følge med når dem arrangerer treff/kjøring -90 Sierra -godkjennt m/Turbo -85 Sierra IST 3dørs E85-94 Caravelle syncro 2.4d Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 jepp dem er hissige på å leie bana dem men d er ihvertfall bra Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
GranadaRobin Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Ingen som fikk tatt noen bilder/film av en gammel blå Granada ute på banen, sånn litt utpå dagen på fredag? Så bilen din da vi kom på fredag, men da jeg skulle gå å ta bilde på lørdag, så var den borte.. Så da at den stod på bilhenger utenfor baneområdet? Hvertfall morsomt å se at det var flere en meg som dro med en gammel Granada 1984 Ford Granada 2.9 24V2001 BMW E39 525dA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 240en til en jeg kjenner til. "Bare" 410 hk. Var vel 2. plass han fikk i dragen, tapte mot en dragster. Håper det går bra med noen ikkeforder - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 (edited) Høsttreff 2010. Ikke arangert av sommertreff da men.Fikk påsittertur i Mustangen til Trones i dag Filma med mobilkamra, så det er noget ustødig. Han sliter litt med dårlig feste på bakhjula, så det går desverre ikke så fort som ønsket. Men lyden er rett Edited August 28, 2010 by Truckdriver - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Hørte det var en del som var der nede ja.. Burde vel strengt tatt og tatt turen men synes det er litt for drøyt uten noe mer enn bare kjøring.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Personlig er det banekjøringa som gjør at jeg bruker ta turen til ACR. Kjekt å slippe å svinge slalåm imellom fulle folk Ble desverre ikke noen kjøring på meg i høst.Men det ser ut som det blir dagstur nedover i morgen også, forhåpentlig med mer filming. Har også noen andre små klipp fra breisladd som jeg ikke har fått lasta opp enda. Men det var desverre svært få Forder, med Trones og en Sierra med BOA tubomotor som noen av untakene. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 savner å være der nå ja men savner oxo party livet da hehe bana er jo tross alt grise råd å kjøre på Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Drekke deg full klarer du fint resten av året. Trenger ikke kjøre mange mil for å gjøre det Men klart det er trivelig emd litt liv på kvelden da. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Litt tidlig kanskje, men jeg gleder meg til Sommertreffet 2011 jeg Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Litt tidlig kanskje, men jeg gleder meg til Sommertreffet 2011 jeg Ja bare å glede seg. Blir nok bare ett treff i 2011 og så.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trones... Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 ja mulig bare et sommertreff, men det blir flere traceday`s til neste år Film fra årets siste tur på banen med ford`en:) Luftet mustangen med en ekte nascar på slep http://www.youtube.com/user/slidern#p/a/u/1/Z8ei2XO-bWA Litt oppvisning med mustangen måtte til for å vise hva ford er go for http://www.youtube.com/user/slidern#p/u/3/isA2C07HT38 Litt morsomt å se der nede.. Eneste som ikke mekket på bilen sin var jeg, ellers så sto de fleste japsene å mekket eller dro hjem etter havari Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts