Ace_ Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Frontfanger til vingebil i glasfiber selges kr.1500. evt 2000 med org. leppe (gummi). 99541383 Mitt Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lindland Racing Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Kan du skaffe bilde av denne ?Hvordan er festene ? lykter ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pjuker`n Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Denne passer ikke på en mk2 eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace_ Posted March 18, 2005 Author Share Posted March 18, 2005 Når det gjelder fangerens fester mot bilen (foran og på sidene) er disse veldig bra. Har jo selvfølgelig ikke original klips/fester til blinklys og spredere, men det synes ikke når det er montert.Nei denne passer ikke på mk2. Kan jo seff moddes, men ikke bolt on.bilder kan skaffes, skal se om jeg får det til i kveld.Det følger ikke med blinklys eller spredere. Mitt Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace_ Posted March 18, 2005 Author Share Posted March 18, 2005 her er et bilde av fangeren, ikke så bra men det er det eneste jeg har for øyeblikket. Som dere ser på bildet spriker den litt på høyre side men ellers er ikke passformen så værst til å være glasfiber. Når det gjelder leppa så er det IKKE den som vises på bildet, men en std. org. vingebil leppe, i bra stand. Mitt Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Compom Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Can't see no picture... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace_ Posted March 18, 2005 Author Share Posted March 18, 2005 bilde Mitt Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
esFORD Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Off topic men... NYDELIG FARGE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pjuker`n Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 bilde Det var deg ja, syns jeg kjente igjen den "rønna" til venstre i bakgrunnen der.. Hvorfor selger du fangeren egentlig? Hilsen han litt lenger opp i veien.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts