Jump to content

MK1 Styling

Recommended Posts

Guest sBergtun
Posted

Heisann! :)

Nå har jeg tenkt å kjøpe meg styling til min SI coupé.

Jeg er att å fram, hit og dit, opp og ned når d gjelder de kit'ene som er der ute. Et kit er ikke aktuelt, og det er combat. Er ikke særlig fan av d!

Så kom jeg borti dette:

Frontfanger

Bakfanger

Jeg likte ikke disse luftinntakene, og kanskje det blir for "overstyla" for min smak. Men likevel er d noe annerledes, noe som ikke jeg har sett på en annen Mondeo, kanskje fordi d da ikke er så særli populært på den måten at d ikke faller i smak?

RS-kittet er jo selvfølgelig rått, men synes den blir så "rund", ikke "røff" for å si det sånn. Jeg ønsker da litt kanter.. :D

Et annet kit er jo Millennium, men fronten likte jeg ikke pga. runde tåkelys, og igjen rund i kantene. Sideskjørtene var fin, men har da heller ikke sett noe til bakfangeren. Noen som har bilde av den, evt. på sin egen bil eller noe sånt? :)

Hva tenker dere om å "mixe" kit? Når jeg tenker på d, så høres d helt GALT ut! Men kanskje man får d til å se bra ut til slutt? :unsure:

Jeg vet ikke, er så forbanna usikker! Så kom gjerne med råd, tips, evt. linker til inspirasjon.. Alle linkene jeg har funne hittil ser ut til å ha gådd ut på dato..

MVH

sBergtun

Posted (edited)

Denne frontspoileren liker jeg best av de jeg har sett, er heller ikke fan av Combat eller andre åpne fangere..

Dette er på en MkII men du skjønner tegningawink.gif

Denner er hjemme mekka etter det jeg husker å ha lest...

25890_55418.jpg

Ford Contour i USA er i prinsipp samme bilen som Mondeoen, så da kan du jo se om du får tak i en SVT fangerwink.gif

Må litt modding til såklart...

8409430052_large.jpg

Edited by Caprinut

94' Mondeo 2.0GLX Stv

01' Mondeo 1.8 125hk

78' Capri Mk3 2.3S