Guest sBergtun Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 Heisann! Nå har jeg tenkt å kjøpe meg styling til min SI coupé.Jeg er att å fram, hit og dit, opp og ned når d gjelder de kit'ene som er der ute. Et kit er ikke aktuelt, og det er combat. Er ikke særlig fan av d!Så kom jeg borti dette: FrontfangerBakfanger Jeg likte ikke disse luftinntakene, og kanskje det blir for "overstyla" for min smak. Men likevel er d noe annerledes, noe som ikke jeg har sett på en annen Mondeo, kanskje fordi d da ikke er så særli populært på den måten at d ikke faller i smak? RS-kittet er jo selvfølgelig rått, men synes den blir så "rund", ikke "røff" for å si det sånn. Jeg ønsker da litt kanter.. Et annet kit er jo Millennium, men fronten likte jeg ikke pga. runde tåkelys, og igjen rund i kantene. Sideskjørtene var fin, men har da heller ikke sett noe til bakfangeren. Noen som har bilde av den, evt. på sin egen bil eller noe sånt? Hva tenker dere om å "mixe" kit? Når jeg tenker på d, så høres d helt GALT ut! Men kanskje man får d til å se bra ut til slutt? Jeg vet ikke, er så forbanna usikker! Så kom gjerne med råd, tips, evt. linker til inspirasjon.. Alle linkene jeg har funne hittil ser ut til å ha gådd ut på dato.. MVHsBergtun
Caprinut Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 (edited) Denne frontspoileren liker jeg best av de jeg har sett, er heller ikke fan av Combat eller andre åpne fangere.. Dette er på en MkII men du skjønner tegninga Denner er hjemme mekka etter det jeg husker å ha lest... Ford Contour i USA er i prinsipp samme bilen som Mondeoen, så da kan du jo se om du får tak i en SVT fanger Må litt modding til såklart... Edited June 11, 2010 by Caprinut 94' Mondeo 2.0GLX Stv01' Mondeo 1.8 125hk78' Capri Mk3 2.3S
Recommended Posts