Zykotec Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 (edited) Ønsker å kjøpe en fin Scorpio eller Sierra (helst Scorpio) stasjonsvogn. Kjøreklar (ingen manglende EU, sprengte toppakninger, punkterte dekk etc. ) Gjerne v6 elelr 16v, men vanlig dohc kan godtas om den er fin og rett rundt hjørnet. Helst svart, men ikke noe krav . Tilhengerfeste og manuell gir er krav bor i Brattvåg Møre og romsdal. Send heller PM enn sms. Gjerne med bilder.tlf 48 29 17 69 Edited August 17, 2010 by Zykotec '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zykotec Posted June 10, 2010 Author Share Posted June 10, 2010 Kanksje jeg kan strekke meg til å muligens kjøpe en fin BMW e34, eller Granada, eller egentlig hva som helst men fremdeles stasjonsvogn og manuell gir. Og ikke forhjulsdrift (4x4 går nok bra) '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zykotec Posted June 25, 2010 Author Share Posted June 25, 2010 Hva som helst, men gjerne nært eller i Møre og romsdal trenger større bil til ferien i begynnelsen av Juli '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zykotec Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Reiser på ferie neste uke (elelr allerde til neste helg) Må jeg virkelig kjøre i en rusten Scorpio combicoupe med nesten 340.000 på målern ? eller har noen en bil for mye ? '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Redigert topicen din. Vennligst les avsnittet om hva som er en god topic i forumreglene før du lager en ny tråd. Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zykotec Posted August 17, 2010 Author Share Posted August 17, 2010 Vel, har ikke noen stasjonsvogn enda Men ser ut som det snart blir mindre biler på tomta, så finnes plass, og penger '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford-rs Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 hva med denne her? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23725468 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kai-f250 Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 har ei 75 taunus stv me 2.0 automat om du er intr er nett godkjent og skilta konge bil me cossi felger 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zykotec Posted August 20, 2010 Author Share Posted August 20, 2010 Hadde kanskje vært litt morsomt det, selv om automat ikke er helt favoritten min. Send gjerne noen bilder og en prisantydning. '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts