Ace_cossie Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 (edited) Hei Etter at bilen min har stått et par år nå... Innser jeg at det ikke blir tid... Å jeg vil bruke pengene på noe annet... Hva kan jeg få for et godkjent ombygd 2wd sedan karrosseri ? Bilen står i deler så jeg tenkte å selge den slik.... Edit: 2WD CosworthMvh Anders Edited June 3, 2010 by Ace_cossie
Stianwang Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 (edited) Jeg solgte akkurat mitt mer eller mindre ferdig rustsveisede karosseri med coilovers og comp felger for 30 tusen... manglet foringer og litt annet småtteri.. men alle drittjobbene var tatt og nylakket bakstilling og forstilling osv... Edited June 3, 2010 by Stianwang
Zykotec Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 Kommer jo veldig an på hva som følger med, om den bare mangler motor koster det jo ikke mye ekstra å få en ferdig bil, mangler det vinduer og dører,interiør og oppheng blir den jo atskillig mindre verdt. '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!
Recommended Posts