terjeime Posted June 3, 2010 Share Posted June 3, 2010 klipset som skal festes i fanger som ene kule feste på tåkelys kneppes inn i ønskes haster Link to comment Share on other sites More sharing options...
terjeime Posted June 3, 2010 Author Share Posted June 3, 2010 klipset som skal festes i fanger som ene kule feste på tåkelys kneppes inn i ønskes haster noen som vet hvor en kan få tak i ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
terjeime Posted June 4, 2010 Author Share Posted June 4, 2010 noen som vet hvor en kan få tak i ? ingen som har har det lille klipset som kule feste på tåkelyset skal puttes inni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSwadel Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 (edited) Jeg skal ha liggende, skal lete litt Edit: Disse? Send meg en pm Edited June 4, 2010 by Nosboy - 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
terjeime Posted June 4, 2010 Author Share Posted June 4, 2010 Jeg skal ha liggende, skal lete litt hadde vært kjempe=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
terjeime Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 virkelig ingen som har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSwadel Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Var det ikke riktig de jeg hadde? - 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts