Caprimaniac Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Har en 2008 Connect som jeg ønsker å sette inn et par 6x9" i deleveggen på. Jeg har manualen til eneheten, men der er det lite av informasjon av teknisk karakter bortsett fra masse om stemmetyring, bluetooth etc. Enheten har CD, AUX in, stemmestyring, handsfree, radio. Betegnelsen er 6000 et- eller annet. Spørsmålet er om det finnes tilkobling til bakre høytalerpar innebygd (slik at fader kan styres), eller om jeg må koble meg inn på den ene høytalerutgangen som finnes til dørhøytalerne. Noen som vet? RS Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caprimaniac Posted May 26, 2010 Author Share Posted May 26, 2010 0 svar? Må da være en eller annen figur som kjenner til dette? Kom igjen, internet- rånere.... Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 det er vel den som heter 6000cd du har. å hvis du har mulighet for fader på spilleren så har den med all sannsynlighet utgang for høytalere bak. men hvilken farge ledningene har kan jeg ikke svare på. men leit etter ledninger som er "par" f.eks en hvit og en hvit med strek som sitter ved siden av hverandre i kontakten. det burde jo da være to slike ledige par. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caprimaniac Posted June 7, 2010 Author Share Posted June 7, 2010 Ja, det høres lurt ut. Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caprimaniac Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 Jepp, faderkontroll finnes. Da gjenstår det bare å bryte opp panelet til spilleren... Eller finnes det enklere metoder, kanskje? Ja, ja får vel kjøpe en repbok på denne også? RS Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 er det ikke to hull på vær side av spilleren tro? isåfall så skal man bare stikke inn en låsepinne i de hullene på begge sider. får kjøpt den på ford. koster itt'no nesten. det har ihvertfall vært sånn på de spillerne jeg har vært borti. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts