2.8i TIC Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Har i kveld prøvd bittelitt av den nye poleringa mi.. Jeg har prøvd ganske mye forskjellig polering og slike ting, både med maskin og uten, men ALDRI vært ute for et så bra resultat som dette... Dette er et dårlig 50/50 bilde i skumringa, en ganske sliten Volvo V40, og KUN en handpad, litt gnukking med pad fra Autoglym, og tørk forsiktig av med microfiber fra Autoglym..... :D:D Sier meg veldig fornøyd med tanke på hvor lite jeg gjorde ut av denna testen..
Kverna Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Hvordan produkt er dette ? Må nok ha en litt grundigere korrektur med maskin, men veldig bra for hånd det der Min fotoblogg
2.8i TIC Posted May 7, 2010 Author Posted May 7, 2010 Er et produkt fra Würth, som er utviklet av würth...De hadde hatt folk fra Meguiers å prøvd poleringa dems, og de frykta stor konkuranse om dette produktet ble kjent.. Ja altså dette var kun for å prøve, i morra blir det full maskinpolering på merca.. Kommer nok noen flere bilder da..
kai-f250 Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 ka meir en wurth? send på pm vist ik du vil si d til hele verden 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest
2.8i TIC Posted May 7, 2010 Author Posted May 7, 2010 Würth P30 heter denne.. Er ifra en serie med 4 forskjellige "grader"...
kai-f250 Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 oki må prøves 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest
the-bonker Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 Har prøvd litt av vært innen polering.Personlig liker jeg FIREGLAZE best...!Ingen hvite rester noen steder. Gummilister langs vinduer osv...no problem. http://www.fireglaze.no/
RsMuffe Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 the-bonker: kan man bruke maskin når man bruker Fireglaze? eller brenner den seg fast bare?
Recommended Posts