Guest HUGO Posted March 15, 2005 Posted March 15, 2005 Drømmen er vel en 66 Mustang Fastback, men de er litt for kule til og brukes som hverdagsbil og litt for dyre for meg Har idet siste siklet på Mustanger fra 83-93. Til og begynne med så likte jeg de ikke noe særlig...kanskje mest fordi de skiller seg så kraftig ut fra de tidligere modellene, men som standalone liker jeg 83-93 modellene mer og mer. Noen som eier eller har eid denne typen Mustang som vil fortelle litt om hvordan de er? Bra/dårlige erfaringer? Kjøreglede/kjøre egenskaper? Har for såvidt penga klare så spørsmålet er egentlig: Er det verdt og bruke penga på no sånt? Har lest at dem er sykt enkle og skru på...det liker jeg 1983 Ford Mustang GT 5.0 med targatak (orginal) Har sansen for targataket...kanskje litt gammeldags, men jeg liker det. 1991 Ford Mustang GT 5.0 (orginal) Denne syns ser veldig moderne ut og har etter min mening fet styling til og være fra fabrikk. Litt senking, litt fetere hjul, hvite blinkers + svart lakk = perfekt for meg Siden folk er så glade i bilder her så slenger jeg med noen til 1988 GT 1992 GT (svart = FEEEEET! ) 1989 innvendig
Guest Sierra 2.0IS Posted March 21, 2005 Posted March 21, 2005 Det der er ikke ekte Mustang i mine øyne.. Styggeste Mustangene som ha blitt laga spør du meg.
Guest HUGO Posted March 22, 2005 Posted March 22, 2005 Klarer liksom ikke å tenke på den som en mustang, men objektivt sett syns jeg det er en fet bil.
Guest Ottesen Posted July 19, 2005 Posted July 19, 2005 Heisann..... Jeg har en 82 Gt og har hatt det en stund ja, så du får bare skyte ivei med spørsmål Kan svare på noe av det du skriver nå, lette å skru på er de ja, og deler er billig. Trimming er meget gunstig og siden bilen som oftes har manuell og veier ikke mye går den helt greit...Jeg kjører med ca 400 hk og 8"8 aksling med 3,73 utveksling, går pent det Mvh Magnus Ottesen
frode Posted July 19, 2005 Posted July 19, 2005 slett ikke verst mustang hvis den er i den standen som Ottesen her har sin. :) '95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)
Fordman Posted July 20, 2005 Posted July 20, 2005 Nice Mustang, Ottesen!!! [21' Ford Kuga 2.5 PHEV ST-Line] [12' Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hk] [06' Mitsubishi Outlander 2.0i 4WD, 136hk --> solgt mai 2016] [05' Subaru Forester 2.0X AWD, 125hk --> solgt januar 2016] [06' Suzuki Liana 1.6 Sport SUV 4x4, 107hk --> solgt april 2015] [13' Ford Mondeo 1.6 SCTI EcoBoost 160hk Stasjonsvogn --> solgt mai 2015] [03' Ford Mondeo 2.0 Ghia 145hk Stasjonsvogn m/ny facelift --> solgt mai 2013] [03' Ford Mondeo 2.0 TDCI 130hk Stasjonsvogn --> solgt mars 2009] [98' Ford Mondeo 2.0 Ghia Zetec 130hk Coupe --> solgt oktober 2007] [92' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> solgt januar 2006] [93' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> kondemnert 2002]
Guest Lothar Posted July 20, 2005 Posted July 20, 2005 Tøff mustang! Hadde nok snudd meg etter den ja!!
Guest Ottesen Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Takk takk gutter Jeg er rimelig fornøyd med den nå, men er litt ting som gjenstår da. Sånne idiotisk ting jeg ikke har rukket som å banke ut toppdeksler osv (vippearmene slår oppi) Lista ser nå slik ut: Motor: 308 Cid, (orginalt 302)( 5 liter ) Bore: 4,042 \ Stroke 3,000Edelbrock Torker II Gasser 600 cfm (1405)Edelbrock Torker II InnsugEdelbrock Torker II kam (280/290)Edelbrock Sure Seat Valve Spring KitsPortet 289, 66 modell topper med 1,750 in\1,450 ex, 10,5-11 :10.040 overborrSpeed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler (nylig vektjustert)Orginal råderOrginal Slipt veivMalloy HyFire 6-AL Ignition Box with Rev LimiterAccel Super Stock CoilAccel 8-8,8 mm pluggledingerFlowmaster exhaust SystemHeaders av ukjent merkeBlokk er nylakkert og alle lager er byttet utTotal balansering gjort nåNy clutch nåNye vippearmsbolterNye ventilfjørerNye vippearmer Interiør: Garmin Etrex gpsPistol-grip girhandtakSabelt bøttestolSabelt 4-punkt belte Understell: 4-trin manuell kasse (Srod 3.07-1.72-1-0.70)Nye foringer rundt omkring225-50/15"Coilovers av ukjent merke8,8" bakaksel med sperre,nyoverhalt med 3,73 utvekslingEkstra bjelker i dørene for å forsterke døra ved kræsjEkstra bjelker under for å forsterke chassi Utvendig: Totalt nedplukket og hellakkert i rød for 4-5 år siden (org sølv)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now