Jump to content

Helrøde baklykter


Guest Excaliburzz

Recommended Posts

Guest Excaliburzz

Er det noen her som har bilder av Sierra med helrøde baklykter? Vil gjerne se hvordan det kan se ut på bilen min før jeg toner baklyktene mine selv med rødfarge.

 

Vet jeg har sett bilde av det tidligere enten er eller på www.bilforumet.net, men finner det ikke igjen nå.

 

Mvh. Kim Henriksen

Link to comment
Share on other sites

Guest Excaliburzz

Ingen som hadde bilder åsså? Neivell....hehe

Da fikk jeg bare prøve meg fram selv og se hvordan det kom til og bli.

Om jeg får si det selv så synes jeg ikke resultatet ble så verst da, men før jeg sier noe med sikkerhet så må de monteres på bilen først da(bilde kommer i morgen).

 

3f77d2f9.jpg

 

Hvis noen lurer på hvordan jeg gjorde det så var det faktisk ganske enkelt.

Kjøpte en sprayboks med rød transparent lakk(Dupli-Color Transparent Red) hos Torshov for 109 kr, samt en flaske med avfetting.

Vasket og avfettet lyktene og lakkerte 5 tynne lag(da gikk også boksen tom :P)

Link to comment
Share on other sites

Guest fåården

dette er biltilsynet gla i vettu Excaliburzz :P regner med at du som alle andre i denne byen har gode erfaringer med de kontrollene deres :P

Link to comment
Share on other sites

kan man få noe slags sotefilm på sprayboks også? noe som jeg kan lakke blinklyktglassene foran med..

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest Excaliburzz
dette er biltilsynet gla i vettu Excaliburzz :P  regner med at du som alle andre i denne byen har gode erfaringer med de kontrollene deres :P

Er ikke fare for å bli stoppet med disse på iallefall 6mnd læll så :P har mista lappen og skal levere inn skiltene til jeg får tilbake lappen...

Så ingen fare for å bli stoppet med disse...hehe.

 

Men fikk sottet de på bilen nå da...Så ikke så verst ut synes jeg da.

ff146d8f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Excaliburzz
kan man få noe slags sotefilm på sprayboks også? noe som jeg kan lakke blinklyktglassene foran med..

Får kjøpt sotefilm på sprayboks ja...Er vell det jeg har brukt? Koster 109kr på Torshov ;)

 

EDIT: Finnes i flere farger enn bare rød og svart ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest RSabuser

Liker motip sin redlight lakk meget bra, er sinnsykt lett å jobbe med og resultatet er etter mitt syn meget bra :)

 

baklys2.jpg

baklys.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest RSabuser
liker biltilsynet slikt?

De har ikke sagt noe til meg, har blitt stoppet av både de og politiet.

Fordelen med mine lykter er at det ser meget orginalt ut

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...