Guest HUGO Posted August 15, 2002 Posted August 15, 2002 Jeg har laget en internett side som omhandler Ford Sierra. Ta en titt og si hva dere syntes. Siden er på ingen måte ferdig og den vil vel få nytt design etterhvert....hvis jeg gidder å forsette.... http://home.online.no/~svegeh/ Jeg er ikke redd for litt kritikk Kom med ris/ros/forslag/whatever!
Guest HUGO Posted August 15, 2002 Posted August 15, 2002 Jeg gjør oppmerksom på at ting i download katalogen ikke fungerer etter at telenor plutselig har halverte hjemmeside plassen slik at filene ikke får plass lengre: Telenor suger!
Guest K_Duck Posted August 15, 2002 Posted August 15, 2002 Bra saker. Sia er fin den, bilen(e) ligeså Bytt servo og fortell om det; Jeg går med selvsamme plan her oppe, og da er det kjekt om du kan gjøre feilene for meg At Telehor suxx0r er ingen nyhet btw. Jeg har ventet et år på utbygging av ADSL hos meg (det er snakk om et bitte lite kvartal) uten resultat, på tross av tidligere løfter om utbygging i august 2002.
Guest HUGO Posted August 15, 2002 Posted August 15, 2002 Takk for det Sida er et greit utgangspunkt....må bare finne no mer fornuftig å skrive om... Jeg har lyst til og mekke servo på kjerra, men det spør om det ikke blir en stund til...skal begynne på skole snart...men det blir vel noe ut av det til neste år tenker jeg Vi fikk adsl her akkurat før de stoppet utbyggningen Men nå som de nye prisene på volumtakstering foreligger så sier jeg opp! Jeg venter til jul for da kommer nextgentel som skal ha fastpris (sier de).
Guest K_Duck Posted August 15, 2002 Posted August 15, 2002 Du har jo helgene, alle hjemmemekkeres venn Men så kommer leksefanden snikende og vil ha en klov med i spillet (eller bilen)... :cry:
pez Posted October 31, 2002 Posted October 31, 2002 Det var en bra side det gitt bare en ting jeg lurer på... den Cosworth manualen.. hvor er side 21 til 30? :?:
pez Posted November 2, 2002 Posted November 2, 2002 Er det andre steder på nettet man kan laste ned Cosworth manualen da? skulle hatt de sidene som manglet på den sierra siden jeg..... noen som kan hjelpe meg????
WingDude Posted November 2, 2002 Posted November 2, 2002 Her kanskje http://www.sierra-cosworth.dk/manualer.htm
pez Posted November 2, 2002 Posted November 2, 2002 Ja ****, der var de gitt Takker og bukker Kjetil!!
Recommended Posts