Jump to content

2001 Focus til 129.000,-


Guest Outbreak

Recommended Posts

Guest Outbreak

Prosjektet mener du? Svare er nok japp. Har solgt unna all stylingen og skal selge bilen nå. Jeg har falt tilbake på gamle vaner og skal ha meg Primera igjen. Håper jeg ikke banner i "kjærka" ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest RSabuser
Prosjektet mener du? Svare er nok japp. Har solgt unna all stylingen og skal selge bilen nå. Jeg har falt tilbake på gamle vaner og skal ha meg Primera igjen. Håper jeg ikke banner i "kjærka" ;)

Vurderer å legge oljebrenneren min for salg også <_< har du fått noe respons??

Link to comment
Share on other sites

Guest Outbreak

svært lite. Har stått til salgs i flere måneder. Bilen er den tredje billigste av noen og 80 focuser fra samme år på finn.no Var en som ville bytte en audi 80 stv og kroner i mellom men det gidder jeg ikke. Ellers har ingen andre ringt

Link to comment
Share on other sites

Guest RSabuser

Virker som om det er meget vanskelig å selge biler for øyeblikket ja også virker det som om det svømmer over av focus'er fortiden desverre, ser at det ligger endel mindre diesler på finn og autodb så jeg får satse på at min er lettere å selge da selv om jeg har en farge ingen liker hehe :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Outbreak

Akuratt det skal jeg ikke diskutere her. Men jeg har kjørt to SRI'er (p10 og p11) og nå skjønner jeg hvorfor jeg vil tilbake :) Planen er en GT fra 97-99

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...